A BioShock: Infinite fejlesztésének kellős közepén újabb fontos pozíciót betöltő munkatársak hagyták el a céget. Az egyikük a mesterséges intelligenciát elkészítő Don Norbury, a másik pedig a harcrendszer tervezését felügyelő Clint Bundrick. Velük együtt már összesen öt kulcsfontosságú munkát ellátó személy hagyta ott a céget, a többiek Nate Wells, Tim Gerritsen és Joe Faulstick.
A játék fejlesztése sajnos nem ment zökkenőmentesen, hiszen problémák akadtak a később kivágott multiplayer móddal, illetve a mesterséges intelligenciával is, ám úgy látszik, hogy a munkálatok végre sínen vannak, ugyanis az Epictől leszerződtetett Rod Fergusson egyengeti a program útját, október 21-én pedig végre egy új, remélhetőleg a végleges állapotot tükröző videót kapunk.
Don Norbury és Clint Bundrick egyébként a Microsofthoz csatlakozott, követve kollégájukat, Joe Faulsticket, aki májusban igazolt át Redmondba.
A játék fejlesztése sajnos nem ment zökkenőmentesen, hiszen problémák akadtak a később kivágott multiplayer móddal, illetve a mesterséges intelligenciával is, ám úgy látszik, hogy a munkálatok végre sínen vannak, ugyanis az Epictől leszerződtetett Rod Fergusson egyengeti a program útját, október 21-én pedig végre egy új, remélhetőleg a végleges állapotot tükröző videót kapunk.
Don Norbury és Clint Bundrick egyébként a Microsofthoz csatlakozott, követve kollégájukat, Joe Faulsticket, aki májusban igazolt át Redmondba.