Újabb információk láttak napvilágot a fantasztikusnak ígérkező The Elder Scrolls V: Skyrimról. A PC Gamer információi szerint a játékban végtelen mennyiségű és véletlenszerűen feltűnő sárkány lesz jelen, attól tehát nem kell tartanunk, hogy a Dragon Age-hez hasonlóan kifogyunk a tűzokádókból. Továbbá a csatákban nem lesznek scriptek, minden a cselekvéseinkhez igazodik majd, a megsebzett sárkányokat pedig a szárazföldön kell elintéznünk. Ehhez többféle sárkányüvöltés lesz a segítségünkre, úgy mint tűz, jég, villám, időlassítás és gyorsabb mozgás. Maga a harc egyébként mindkét kezünket igénybe veszi, s ezen túl is elég változatosan lett felépítve. Egyik kezünkben fegyver, a másikba fáklya vagy varázstárgy, esetleg pajzs, vagy ezek bármely variációja... csak rajtunk áll, mit tartunk logikusnak.
Ha már szóba került a véletlenszerűség, a küldetések sem lesznek olyan nyilvánvalóan scripteltek, mint a negyedik részben. A Bethesda dolgozói ugyanis elégedetlenek voltak, amiért kilógott a lóláb, s most ígérik, hogy tényleg random érzésünk lesz a sok szembejövő mellékküldetés miatt, melyeket egyébként a Fallout 3 küldetései inspiráltak. Ezek változatosságára talán bizonyíték lehet, hogy 60 ezer (!) sornyi párbeszédet írtak a játékhoz, többet, mint eddig bármelyik Bethesda RPG-hez.
Három új frakcióval is összefutunk majd, igaz, ezek közül csak a College of Winter Hold és a The Companions ismert. Az összes csoportosulás ad majd küldetéseket, melyek egymáshoz és a főszálhoz is kapcsolódnak így vagy úgy, sőt, az összes város és település saját gazdasággal és szociális állapottal bír, melybe bele is kontárkodhatunk, semmi sem köti meg a kezünket e téren. Ami a közlekedést illeti, lesz javított lovaglás, szekerek és teleportálás, igaz, utóbbi csak a már feltérképezett pontok között működik. A játék a tervek szerint novemberben érkezik -- bízzunk benne, hogy az E3-on sem jelentenek késést.
Ha már szóba került a véletlenszerűség, a küldetések sem lesznek olyan nyilvánvalóan scripteltek, mint a negyedik részben. A Bethesda dolgozói ugyanis elégedetlenek voltak, amiért kilógott a lóláb, s most ígérik, hogy tényleg random érzésünk lesz a sok szembejövő mellékküldetés miatt, melyeket egyébként a Fallout 3 küldetései inspiráltak. Ezek változatosságára talán bizonyíték lehet, hogy 60 ezer (!) sornyi párbeszédet írtak a játékhoz, többet, mint eddig bármelyik Bethesda RPG-hez.
Három új frakcióval is összefutunk majd, igaz, ezek közül csak a College of Winter Hold és a The Companions ismert. Az összes csoportosulás ad majd küldetéseket, melyek egymáshoz és a főszálhoz is kapcsolódnak így vagy úgy, sőt, az összes város és település saját gazdasággal és szociális állapottal bír, melybe bele is kontárkodhatunk, semmi sem köti meg a kezünket e téren. Ami a közlekedést illeti, lesz javított lovaglás, szekerek és teleportálás, igaz, utóbbi csak a már feltérképezett pontok között működik. A játék a tervek szerint novemberben érkezik -- bízzunk benne, hogy az E3-on sem jelentenek késést.
Várjuk nagyon az új TES játékot!
Nem értelek. A fent írtak CSAK a játékélményről szólnak. Mellesleg rossz TES-t én még nem láttam.