• Jelentős növekedést produkált a Huawei Magyarországon 2020-ban
  • Március 1-től Thomas Liu lett a Fogyasztói Üzletág új ügyvezető igazgatója

Remek évet zárt a Huawei 2020-ban Magyarországon, azon túl ugyanis, hogy a vállalat továbbra is a második legtöbb okostelefont értékesítette hazánkban, a viselhető okoseszközök terén kétszeres, a fülhallgatóknál háromszoros, a notebookoknál pedig hatszoros növekedést produkált. A javulásban fontos szerepe volt az ún. 1+8+N stratégiának, melynek köszönhetően több új termék is piacra került, ezt pedig a jövőben is folytatni szeretnék, méghozzá egy új vezető irányítása alatt.

uj-ugyvezeto-igazgatoval-folytatja-a-magyarorszagi-novekedest-a-huawei.jpg

Thomas Liu három és fél év után veszi át Lyon Shentől a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletágának ügyvezető igazgatói posztját, aki így nyilatkozott a vállalat március 11-i online sajtótájékoztatóján:

„Az innováció a legnagyobb erősségünk, ezért folyamatosan fejlesztjük az összes termékcsoportunkat, az okostelefonoktól és a hordozható eszközöktől kezdve az audioeszközökig.”

Megtudtuk mindemellett azt is, hogy egyre népszerűbb a Huawei saját alkalmazásáruháza, az AppGallery is, melynek világszerte már több mint 490 millió aktív felhasználója van naponta, több mint 260 magyar fejlesztésű alkalmazással. Hazánk pedig a felhasználók száma alapján a Top 10 európai ország között szerepel.