A TTG ezúttal sem lesz hűtlen a híréhez, hiszen ismét egy igazi agymenést kapunk a lányoktól-fiúktól, bár ennek alapját talán kevesebben ismerik idehaza. A Homestar Runner az internet egyik legnagyobb sikere, a legnépszerűbb flash-rajzfilm, mely havi több millió látogatót, és napi több ezer e-mailt fogad. A mókát Atlantában, 1996-ban két, akkor még egyetemista srác, Mike Chapman és Craig Zobel készítette, a webszájt 2000-ben indult hódító útjára, mára pedig a merchandise termékek (pólók és társaik) elég pénzt termelnek ahhoz, hogy a készítők megéljenek belőle és működtessék az oldalt.
A siker leginkább a szürreális humornak köszönhető, no és a rengeteg utalásnak a nyolcvanas, kilencvenes évek popkultúrájának meghatározó címeire, legyen az zene, film, vagy épp videojáték. A sorozat egyik legjobb figurája Strong Bad, egy pankrátormaszkot és bokszkesztyűt viselő figura, aki minden epizódban egy-egy rajongói levélre válaszol, és kegyetlenül lealázza a küldőt, miközben egy bejátszásban megelevenedik a válasz lényege.
Nos, a TTG ezt a komát állítja az új miniszéria középpontjába. A Strong Bad's Cool Game for Attractive People (röviden: SBCG4AP) öt, havonta megjelenő részből fog állni, és elsődlegesen Wii-re érkezik (az első etap júniusban), kihasználva annak irányítóját és a Wii Connect24 szolgáltatást, mely speciális módon fogja összekötni az egyes részeket, és a közösséggel való kommunikációt is szolgálja. Szerencsénkre PC-s verzió is készül belőle, melyet az eddigi TTG címekhez hasonlóan egyenként, illetve a szezon végén egyben is megvehetünk majd. Minden részben eszement humort és rengeteg rejtett poént találunk, melyek az ígéretek szerint kitöltik az epizódok közti időt.
Matt és Mike Chapman szorosan együttműködik a készítőkkel a sztori megírásában, és persze minden karakter eredeti formájában és hangján fog megjelenni. A fejlesztőcsapatban megtaláljuk a Nick Bounty atyját, Mark Darint, a Sam and Max: Season Two vezető íróját, Chuck Jordant, ez utóbbi főtervezőjét, Brendan Q. Fergusont, a Sam & Max Hit the Road, az Afterlife, valamint a leállított Sam & Max Freelance Police tervezőjét, Mike Stemmle-t, valamint a Sam and Max Season One, a Day of the Tentacle, a Secret of Monkey Island tervezőjét, Dave Grossmant is, tehát a TTG krémjét.
A megjelenítés a TTG saját 3D-s motorjával történik, ám a megfelelő alrendszereknek hála megmarad a flash-animációra jellemző rajzfilmszerű hatás, amint arról a hivatalos oldalon (illetve alant, és előbb-utóbb a letöltéseink között is) megtalálható játékmenet videóban is meggyőződhettek. Minden másról később – sajnos a PC-s megjelenésről még hírünk sincs egyelőre, hiszen a srácok elsődlegesen a WiiWare fejlesztésre fókuszálnak.
A siker leginkább a szürreális humornak köszönhető, no és a rengeteg utalásnak a nyolcvanas, kilencvenes évek popkultúrájának meghatározó címeire, legyen az zene, film, vagy épp videojáték. A sorozat egyik legjobb figurája Strong Bad, egy pankrátormaszkot és bokszkesztyűt viselő figura, aki minden epizódban egy-egy rajongói levélre válaszol, és kegyetlenül lealázza a küldőt, miközben egy bejátszásban megelevenedik a válasz lényege.
Nos, a TTG ezt a komát állítja az új miniszéria középpontjába. A Strong Bad's Cool Game for Attractive People (röviden: SBCG4AP) öt, havonta megjelenő részből fog állni, és elsődlegesen Wii-re érkezik (az első etap júniusban), kihasználva annak irányítóját és a Wii Connect24 szolgáltatást, mely speciális módon fogja összekötni az egyes részeket, és a közösséggel való kommunikációt is szolgálja. Szerencsénkre PC-s verzió is készül belőle, melyet az eddigi TTG címekhez hasonlóan egyenként, illetve a szezon végén egyben is megvehetünk majd. Minden részben eszement humort és rengeteg rejtett poént találunk, melyek az ígéretek szerint kitöltik az epizódok közti időt.
Matt és Mike Chapman szorosan együttműködik a készítőkkel a sztori megírásában, és persze minden karakter eredeti formájában és hangján fog megjelenni. A fejlesztőcsapatban megtaláljuk a Nick Bounty atyját, Mark Darint, a Sam and Max: Season Two vezető íróját, Chuck Jordant, ez utóbbi főtervezőjét, Brendan Q. Fergusont, a Sam & Max Hit the Road, az Afterlife, valamint a leállított Sam & Max Freelance Police tervezőjét, Mike Stemmle-t, valamint a Sam and Max Season One, a Day of the Tentacle, a Secret of Monkey Island tervezőjét, Dave Grossmant is, tehát a TTG krémjét.
A megjelenítés a TTG saját 3D-s motorjával történik, ám a megfelelő alrendszereknek hála megmarad a flash-animációra jellemző rajzfilmszerű hatás, amint arról a hivatalos oldalon (illetve alant, és előbb-utóbb a letöltéseink között is) megtalálható játékmenet videóban is meggyőződhettek. Minden másról később – sajnos a PC-s megjelenésről még hírünk sincs egyelőre, hiszen a srácok elsődlegesen a WiiWare fejlesztésre fókuszálnak.
Bugyuta karakterek és rajz...a sztrori még emelhet rajta valamit.
Persze ez csak az én véleményem, a rajzfilm látogatottsága alapján biztosan nincs igazam.De a Sam & Max sorozattal semmiképp sem említeném együtt.
Bugyuta karakterek és rajz...a sztrori még emelhet rajta valamit.
Persze ez csak az én véleményem, a rajzfilm látogatottsága alapján biztosan nincs igazam.De a Sam & Max sorozattal semmiképp sem említeném együtt.