Az új stúdió a Giant Skull nevet kapta a keresztségben, és Los Angeles-ben lesz a főhadiszállása, de a világ minden tájáról dolgoznak a fejlesztők. Asmussen ügyvezető igazgatóként egyengeti az új cég útját, mely "a kreativitásra és kíváncsiságra összpontosít". A Giant Skull célja "játékmenet-központú, magával ragadó történettel rendelkező akció-kaland játékokat" készíteni, melyek elbűvölő világokban játszódnak. Így legyen!

Asmussen mellett olyan tapasztalt neveket találunk a Giant Skull munkatársai között, mint Jon Carr technológiai vezető (Jedi: Survivor), Patrick Murphy művészeti vezető (Fortnite, Valorant), Lauren McLemore vezető producer (Fortnite), és Jeff Magers dizájner vezető (Jedi: Fallen Order és Survivor). 

Az animációs rendező az a Brian Campbell, aki az Epic-nél a Fortnite csapat egyik alapító tagja volt, a stúdió operatív és pénzügyi igazgatója pedig Anthony Scott, aki a Rocksteady Studios-nál is megfordult már.

A Giant Skull jelenleg az első AAA játékán dolgozik, Unreal Engine 5-ben, az egyjátékos akció-kaland műfajban. Nem ők az egyetlenek, akik új stúdióként AAA címen dolgoznak, gondoljunk csak az id Software és a Naughty Dog veteránjaira, akik szintén nemrég alapítottak új stúdiótEmptyvessel néven - ők a The System című játékon dolgoznak, szintén UE5-ben. Alig várjuk, hogy kipróbálhassuk az új alkotásokat!