A főhősünk, Faith szüleit egy tüntetés során megölték, így az utcán kényszerült felnőni. Egy úgynevezett „runner” lett belőle, aki üzeneteket, és dokumentumokat szállít keresztül-kasul a városban. De most a testvérét gyilkosság vádjával üldözik, és neki kell tisztázni őt. A történetet Rhianna Pratchett vetette papírra, az ő nevéhez fűződik még a Heavenly Sword és az Overlord sztorija is.
Küldetéseink lineárisan, egymás utáni sorban követik majd egymást, de egy-egy pályát sokféle módon teljesíthetünk, és számos mentés pont is rendelkezésünkre áll majd. Körülbelül 10-12 órás játékidő várható.
Faith-nek egyelőre két különleges képessége ismert. Az egyik a „Runner Vision” amit már az első trailerben is láthattunk. Ez a képesség pirosan mutatja a megmászható objektumokat. A másik pedig a mátrix bullet-time-jához hasonló, „Reaction Time”. Talán nem nehéz kitalálni, hogy ha ezt használjuk akkor, egy rövid időre lelassul minden, és van időnk meghozni a megfelelő döntést, például arra vonatkozóan, merre akarunk tovább menni.
Nem lesz HUD (Heads Up Display – ez mutatja mennyi életerőnk, töltényünk, stb. van) a játékban, de fogunk látni egy aprócska célkeresztet, ha fegyver van nálunk, megkönnyítve a célzást.
Rátérve a fegyverekre, minél nehezebb a lövő eszköz ami nálunk van, annál jobban lelassít, és az akrobatikus harctechnikánkat sem tudjuk használni. Mikor kifogyunk a töltényből, Faith nemes egyszerűséggel elhajítja fegyverét. Sok sebesülést nem nagyon tudunk elviselni, de az életerőnk lassan újratölti magát.
Multiplayer nem lesz a játékban, de a sztorimódon kívül más módokat is ígérnek. Kár, pedig mókás lett volna 16-an, egy városban, az épületek tetején ugrálni.
Küldetéseink lineárisan, egymás utáni sorban követik majd egymást, de egy-egy pályát sokféle módon teljesíthetünk, és számos mentés pont is rendelkezésünkre áll majd. Körülbelül 10-12 órás játékidő várható.
Faith-nek egyelőre két különleges képessége ismert. Az egyik a „Runner Vision” amit már az első trailerben is láthattunk. Ez a képesség pirosan mutatja a megmászható objektumokat. A másik pedig a mátrix bullet-time-jához hasonló, „Reaction Time”. Talán nem nehéz kitalálni, hogy ha ezt használjuk akkor, egy rövid időre lelassul minden, és van időnk meghozni a megfelelő döntést, például arra vonatkozóan, merre akarunk tovább menni.
Nem lesz HUD (Heads Up Display – ez mutatja mennyi életerőnk, töltényünk, stb. van) a játékban, de fogunk látni egy aprócska célkeresztet, ha fegyver van nálunk, megkönnyítve a célzást.
Rátérve a fegyverekre, minél nehezebb a lövő eszköz ami nálunk van, annál jobban lelassít, és az akrobatikus harctechnikánkat sem tudjuk használni. Mikor kifogyunk a töltényből, Faith nemes egyszerűséggel elhajítja fegyverét. Sok sebesülést nem nagyon tudunk elviselni, de az életerőnk lassan újratölti magát.
Multiplayer nem lesz a játékban, de a sztorimódon kívül más módokat is ígérnek. Kár, pedig mókás lett volna 16-an, egy városban, az épületek tetején ugrálni.
Amúgy meg szokott lefele menni az ára, egy idő után. ( csak nem az EA-nél xD )
Amúgy meg szokott lefele menni az ára, egy idő után. ( csak nem az EA-nél xD )