Mint már a játék bejelentéskor is kiderült, egy új katona lesz a főszereplőnk, aki a Psycho becenevet kapta. A játék helyszínéül pedig javarészt az első részben megismert sziget másik oldala szolgál majd.
Úgy látszik, a történetre most nagyobb figyelmet fordítanak, mivel a szövegek megírására Susanna O'Connort kérték fel, aki a Bioshockon is dolgozott már. A Warhead egy FPS-nél átlagos 8-10 órás játékidővel kecsegtet, és a fejlesztők azt ígérik, hogy a küldetések végrehajtásában most nagyobb szabadságot kapunk, mint az előző részben.
A Cryteknél váltig állítják, hogy a Warhead nem egy kiegészítő lemez lesz, hanem egy teljesen új játék, így hát új fegyvereket és járműveket kapunk. Az egyik új fegyver egy gránátvető lesz, a másikat én meg nem hívnám új fegyvernek, mert csak az lesz az újdonság, hogy mind a két kezünkben lehet egy gépfegyver. Az új járművekről pedig annyit, hogy kapunk egy páncélozott felderítő kocsit, ami méreteiben egy dzsipre hasonlít, és a tetejére egy gépágyút erősítettek, a másik közlekedési eszközünk pedig egy légpárnás lesz, mellesleg mind kettőt használhatjuk majd a multiplayer meccseken is.
Természetesen a nanoruhánk visszatér ugyanazokkal a funkciókkal, plusz egy új képesség, amiről még nem tudni semmit. Az ellenségeink intelligenciája javulni fog, mert most már csapatokba fognak verődni, és taktikákat alkalmaznak majd ellenünk.
A játék technikai részét nézve a fejlesztők azt ígérik, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek az optimalizálásra, ezért a Warhead szebben és simábban fog futni, mint az alap Crysis ugyanolyan konfiguráción, és nem lesz szükséges a DirectX 10 megléte, hogy maximális beállítások mellett játszhassunk.
FRISS #1: Ma ellátogat szerkesztőségünk egy, a játék kapcsán szervezett eseményre, ahol lencsevégre kapjuk az ott zajló munkállatokat. Direkt nem árulom el, hogy mit, erre hamarosan fény derül, sőt a videót is megkapjátok, úgyhogy érdemes résen lenni a PGO-n! - Darths
FRISS #2: Egyelőre még köt minket a titoktartás, úgyhogy még odébb van a fent említett meglepetés és az örömteli bejelentés. Amint eljött az idő, tapasztalni fogjátok! - Darths
Úgy látszik, a történetre most nagyobb figyelmet fordítanak, mivel a szövegek megírására Susanna O'Connort kérték fel, aki a Bioshockon is dolgozott már. A Warhead egy FPS-nél átlagos 8-10 órás játékidővel kecsegtet, és a fejlesztők azt ígérik, hogy a küldetések végrehajtásában most nagyobb szabadságot kapunk, mint az előző részben.
A Cryteknél váltig állítják, hogy a Warhead nem egy kiegészítő lemez lesz, hanem egy teljesen új játék, így hát új fegyvereket és járműveket kapunk. Az egyik új fegyver egy gránátvető lesz, a másikat én meg nem hívnám új fegyvernek, mert csak az lesz az újdonság, hogy mind a két kezünkben lehet egy gépfegyver. Az új járművekről pedig annyit, hogy kapunk egy páncélozott felderítő kocsit, ami méreteiben egy dzsipre hasonlít, és a tetejére egy gépágyút erősítettek, a másik közlekedési eszközünk pedig egy légpárnás lesz, mellesleg mind kettőt használhatjuk majd a multiplayer meccseken is.
Természetesen a nanoruhánk visszatér ugyanazokkal a funkciókkal, plusz egy új képesség, amiről még nem tudni semmit. Az ellenségeink intelligenciája javulni fog, mert most már csapatokba fognak verődni, és taktikákat alkalmaznak majd ellenünk.
A játék technikai részét nézve a fejlesztők azt ígérik, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek az optimalizálásra, ezért a Warhead szebben és simábban fog futni, mint az alap Crysis ugyanolyan konfiguráción, és nem lesz szükséges a DirectX 10 megléte, hogy maximális beállítások mellett játszhassunk.
FRISS #1: Ma ellátogat szerkesztőségünk egy, a játék kapcsán szervezett eseményre, ahol lencsevégre kapjuk az ott zajló munkállatokat. Direkt nem árulom el, hogy mit, erre hamarosan fény derül, sőt a videót is megkapjátok, úgyhogy érdemes résen lenni a PGO-n! - Darths
FRISS #2: Egyelőre még köt minket a titoktartás, úgyhogy még odébb van a fent említett meglepetés és az örömteli bejelentés. Amint eljött az idő, tapasztalni fogjátok! - Darths
Ami inkább elveszi a kedvem az a játékidő. Az a 8-10 óra borzasztó kevés szerintem. Ok hogy ez a divat, de ha tetszik 2 délután alatt meg van, ha meg nem úgy sem vesztek vele sokat. így már tényleg kérdéses hogy meg ér e 10-12 ezer forintot
Azon hogy tényleg úgy jelenik meg mint PC exkluzív program az alapjáték gépigényének fényében igencsak elgondolkodnék.
Ami inkább elveszi a kedvem az a játékidő. Az a 8-10 óra borzasztó kevés szerintem. Ok hogy ez a divat, de ha tetszik 2 délután alatt meg van, ha meg nem úgy sem vesztek vele sokat. így már tényleg kérdéses hogy meg ér e 10-12 ezer forintot
Azon hogy tényleg úgy jelenik meg mint PC exkluzív program az alapjáték gépigényének fényében igencsak elgondolkodnék.
Először az "ujjitás" nem így írják ahogy te írtad le ha nem így újítás. ( én se vok vmi helyes író mester de azért...
Másodszor semmilyen újítás ezt, hogy érted játszottál már a Crysison??? És elolvastad a leírást???
Először az "ujjitás" nem így írják ahogy te írtad le ha nem így újítás. ( én se vok vmi helyes író mester de azért...
Másodszor semmilyen újítás ezt, hogy érted játszottál már a Crysison??? És elolvastad a leírást???
Nem értem mi a gond a párhuzamos story-val, ez nem folytatás. a storí folytatása készül, tudtommal a német anyacégnél.
Az új fegyverek gondját sem értem, miért ne lehetne másmilyen is? egy más feladathoz más felszerelés is járhat. az új ruha funkció, amíg nem tudom mi, nem tudok véleményt mondani, bár sztem nem a story-val lesz kapcsolatban, hanem "növeli a játék értékét" az eredetihez képest.
optimalizálást meg látni szeretném.
ja, az ufo hajó a hegyben pálya nekem a kedvencem.
Nem értem mi a gond a párhuzamos story-val, ez nem folytatás. a storí folytatása készül, tudtommal a német anyacégnél.
Az új fegyverek gondját sem értem, miért ne lehetne másmilyen is? egy más feladathoz más felszerelés is járhat. az új ruha funkció, amíg nem tudom mi, nem tudok véleményt mondani, bár sztem nem a story-val lesz kapcsolatban, hanem "növeli a játék értékét" az eredetihez képest.
optimalizálást meg látni szeretném.
ja, az ufo hajó a hegyben pálya nekem a kedvencem.