• Új frissítés érkezett a Remnant 2-höz
  • Ami a hibajavítások mellett egyéb változást is hozott
  • Nerfelte ugyanis a játék legerősebb fegyvereit
  • Így már kevésbé hatékonyabb a Nightfall és az Enigma

A július végén megjelent Remnant 2 mondhatni jött, látott és győzött, hiszen olyan sikereket ért el néhány nap alatt, hogy az még a kiadót is meglepte. A leginkább soulslike alapokon nyugvó, de számos más játékból is ihletődött akció-RPG-ért mind a szakma, mind pedig a közösség odáig van, ez azonban nem jelenti azt, hogy ne lenne rajta mit csiszolni, így a Gunfire Games rövid időn belül már a második javítást adta ki hozzá. A szokásos bogárirtáson és csiszoláson túlmenően pedig néhány kardinális változást is hozott a patch, méghozzá a fegyverek terén.

Nevezetesen a Remnant 2 két legerősebb gyilokszerszáma, a Nightfall és az Enigma kapott egy jelentős nerfet, mivel ezek az eszközök finoman szólva is felborították az egyensúlyt, méghozzá a többi fegyver kárára. Az előbbit a Nightweaver legyőzésével tudjuk megszerezni, és mivel még az ebbe a típusba tartozó legerősebb alternatívák is cirka 20%-kal kevesebb DPS-t kínáltak, így a fejlesztők csökkentették a fegyver tűzgyorsaságát (Standard és Dreadwalker módban egyaránt), hogy ne okozzon akkora sebzést. Ami az Enigmát illeti, a területre ható sebzés és a tárméret is csökkent (30-ról 25-re), ám a csapat azt nyilatkozta, hogy még nem végeztek a gyengítéssel, mivel a fegyver továbbra is ignorálja az ellenfelek páncélját, ezt a "problémát" pedig mindenképp orvosolni szeretnék a jövőben. A visszajelzések alapján a játékosok örülnek a változtatásoknak, mivel az imént említett flinták továbbra is rendkívül erősek, de legalább már nem annyira, hogy a felhozatal maradék része kvázi haszontalannak tűnjön mellettük.