• Megérkezett a Redfall legújabb frissítése
  • Amely egy új fegyvert varázsolt a játékba
  • Emellett pedig a teljesítmény is javult
  • Offline mód viszont továbbra sincs

A Bethesda kiadásért felelős szakembere, Pete Hines azt mondta szeptember elején, hogy előbb vagy utóbb jó játék lesz a Redfall, csak győzzük kivárni. Ezt az ígéretet lényegében sikerült betartani, hiszen október elején egy méretes frissítést kapott az Arkane Austin csúfosat bukó vámpíros lövöldéje, ami elhozta a Performance módot (tehát a 60fps-t) Xbox Series konzolokra, de emellett új mechanikák (például kivégző mozdulatok) is helyet kaptak a tapaszban, ahogy az irányításon is finomítottak a fejlesztők. Nemrég pedig már be is futott a következő update, amely ismételten javít a teljesítményen, plusz a kezelőfelületet illetően is történtek változtatások, sőt, még egy új fegyverre is futotta.

A Basilisk nevet viselő mesterlövészpuska legnagyobb különlegessége, hogy teljes tár esetén UV-vel ruházza fel a legelső lövedéket, amivel kővé dermeszthetjük a vérszívókat – kivéve persze akkor, ha immunisak erre a hatásra, vagy korábban már részesültek ebben a "megtiszteltetésben". Ami viszont felettébb elszomorító, hogy a régóta várt offline mód ebben a patch-ben sem érkezett meg, holott már a debütálás előtt is lángolt az internet, miután kiderült, hogy muszáj online lennünk a program használatához. Kiderült továbbá, hogy az Arkane még mindig gőzerővel ügyködik a Hero Pass-en, amely két új hőssel fogja bővíteni a palettát, ám pontos infókat majd csak jövőre kapunk ezzel kapcsolatban. Elismerésre méltó egyébként, hogy a cég a siralmas játékosszám ellenére sem mond le a projektről, de egyelőre kötve hisszük, hogy Fallout 76 szintű megváltás fog kisülni a dologból – persze ne legyen igazunk!