A C&C harmadik részének sikere talán még a készítőket is
meglepte, bár kétségtelen tény, hogy okos döntések egész sorát hozták meg,
melyek a sikerhez vezettek: visszanyúltak a gyökerekhez, látványosra cserélték
a köntöst, és hagyták, hogy a széria mágikus lelke átjárja az egészet. Az
eredmény: régi és új rajongók milliói, díjeső, boldogság. Márpedig ennek
gyümölcsét egy olyan jó marketingérzékű kiadó, mint az EA, tutira leszüreteli.
Épp emiatt nem volt meglepő, amikor kiderült: a 2007. februárjában licencelt
CryEngine valószínűleg egy C&C FPS mellkasában fog dobogni, aztán
szeptemberben meg is jelent az EALA stúdió állásajánlata, melyben egy ilyen
projekthez kerestek munkaerőt. Az azóta csak C&CX kódnéven emlegetett
cuccról azóta azonban mélyen hallgatott mindenki... mostanáig.
Ma ugyanis kiderült: ismét a mindig a tűz közelében lévő Game Informer magazin halászta ki a nagy halat, és januári számuk címlapszenzációja lesz a nagy bejelentés: a Tiberium című FPS. Mivel a lap nyilvánvalóan nem akarja előre lelőni a poént, ezért csak pár információt szellőzettek meg előre. Íme:
(Alant a Renegade-ből láthattok pár képet!)
Ma ugyanis kiderült: ismét a mindig a tűz közelében lévő Game Informer magazin halászta ki a nagy halat, és januári számuk címlapszenzációja lesz a nagy bejelentés: a Tiberium című FPS. Mivel a lap nyilvánvalóan nem akarja előre lelőni a poént, ezért csak pár információt szellőzettek meg előre. Íme:
- A sztori 11 évvel a harmadik tibérium háború után játszódik.
- Az általunk irányított főhős neve Ricardo Vega, egy rutinos GDI parancsnok, akit jól megérdemelt nyugállományából hívnak vissza, hogy megakadályozza a Nod legújabb ördögi tervének megvalósulását.
- A küldetések a mediterrán vörös zóna térségében zajlanak.
- Csapatalapú akcióra számíthatunk.
- A csapatok megnevezése R.A.I.D. (Rapid Assault and Intercept Deployment).
- Az eddig megismert csapattípusok: infantry, missile infantry, Titan, Orca.
- Lesznek speciális erőink is, mint például az Orbital Slug.
(Alant a Renegade-ből láthattok pár képet!)
paszi011: a CoD-ban és az AVP2-ben is 3 oldal küldetéseit teljesítettük, és a BF2-ben is 3 szembenálló fél volt (bár abban és a CoD-ban egy térképen csak 2 oldal harcolhatott multiban)
1. El kellene olvasni a hírt (és értelmezni)...
2. Nem kellene floodolni...
3. Egy szó sincs a hírben (és egyáltalán) a megjelenési dátumról...
Egyébként meg látatlanban ne ítélkezzünk; ha valami jó volt a Renegade-ben (ahogy a cikkben írtam...), az épp az ismert univerzumban harcolás. Egy jó és tartalmas univerzum bármilyen műfajt elbír, a többi a készítőkön múlik...
paszi011: ha lesz multi, ott két szembenálló fél lesz, szerintem...
Pozandr: szvsz nem kell ide CryEngine, elég lenne egy U3 Engine is.
De bírnám, gondoljatok bele: C&C + FPS + Crysis szintű grafika + Ha mázlink van, bajnok sztori