• Új belsős stúdió épülhet a Sonynál
  • Legalábbis egy ipari bennfentes szerint
  • A csapat sorait a Deviation Games egykori fejlesztői is erősítik
  • Többek között annak társalapítója, Jason Blundell is a fedélzeten lehet

Még 2021-ben derült ki, hogy az egykori Treyarch tagok által alapított Deviation Games partnerkapcsolatra lépett a Sonyval, hogy egy "úttörő, eredeti AAA szellemi tulajdont" fejlesszen a cég számára. A titokzatos projektről sajnos azóta sem hallottunk semmit, időközben azonban elhagyta a csapatot annak társalapítója, Jason Blundell, aki korábban a Treyarch kötelékében dolgozott, tehát elég nagy tapasztalattal bír a Call of Duty-szériát illetően. A jelek szerint pedig már meg is találta a helyét, egy ipari bennfentes, Zuby_Tech ugyanis számos LinkedIn profillal támasztotta alá, hogy több olyan fejlesztő is csatlakozott a Sony Interactive Entertainment (SIE) csapatához, akik korábban a Deviation Games-nél tevékenykedtek.

sie.jpg

A szivárogtató úgy véli, hogy a korábbi tervezési igazgató, Fred Thompson, Adam Rosas (animációs igazgató), Pat Dwyer (executive producer) és Kristen Sych (vezető animátor) is részt vesz Blundell titokzatos alkotásának elkészítésében – Thompson például egyenesen azt írta az oldalán, hogy egy be nem jelentett projekt tervezését irányítja. Zuby_Tech később a Deviation Games egykori közösségi menedzserének, JC Farmernek a LinkedIn profilját is megmutatta, aki szintén a PlayStation Studios-nál kötött ki, egy december 18-i tweetjében pedig büszkén árulta el, hogy a már sokszor említett alkotónak dolgozik. Mivel jelenleg csupán egy szóbeszédről van szó (annak viszont eléggé megalapozott, tekintve, hogy a felsorolt alkalmazottak  szinte egy időben csatlakoztak a PlayStation Studios-hoz), nem lehet tudni, hogy milyen stílusú programon dolgozhatnak, ám Blundell Call of Dutyhoz köthető múltjából kiindulva megeshet, hogy egy belső nézetű lövöldéről van szó – talán ez a cím is egyik lesz a korábban bejelentett live-service alkotásoknak? Jó kérdés, de a Sony bevallottan szeretné kiszélesíteni a portfólióját (ezért kebelezte be többek között a Bungie-t és a Firewalk Studios-t is), a Killzone-széria jegelése óta pedig nem igazán hozakodott elő értékelhető FPS-sel, szóval eléggé kézenfekvő lenne, hogy a (közel)jövőben egy ilyen műfajú játékkal gyarapodjon a felhozatal.