Az Assassin's Creed 4 "Time Saver" csomagjai 1-2 dolláros áron segítenek előrébb jutni a játékban azáltal, hogy megmutatják az amúgy elrejtett cuccok helyét a térképen, azaz nevükhöz méltón időt spórolnak az amúgy maximalista játékosoknak. És bár pár éve egy ilyen csomag miatt még sokan kiakadtak volna, most nem volt ellenállás, a gamer-közösség elfogadta, hogy ma már bármiből lehet fizetős DLC-t csinálni.
Chris Early, a Ubisoft digitális terjesztésért felelős alelnöke a GamesIndustrynak adott interjújában mesélte el, hogy csak páran ágáltak az ominózus csomagok kiadásakor, a többség csendben tűrte az Assassin's Creed 4 ilyesfajta "bővítését". Early úgy véli, a DLC-kkel szembeni ellenérzések azért csökkentek, mert a játékosok megtanulták, hogy a letölthető kiegészítők tényleg az ő szórakoztatásuk végett léteznek.
Hozzátette: ismer olyan embereket, akik tízezer dollárokat költöttek a Clash of Clans című F2P-játékra, mégsem haragszik rájuk senki emiatt -- lehetséges, hogy ebben a szellemben készülnek majd a cég későbbi játékai? Reméljük, a Ubisoftnál azért tudják, hogy nem mindenkinek van pénze efféle marhaságokra költeni, főleg nem egy 60 eurós program megvásárlása után.
Egyébként ez most komoly, hogy kiadtak egy dlc-t azért, hogy könnyebben megtaláld az elrejtett cuccokat amiknek pont az a lényege, hogy kihívást nyújtanak?
PL: az olyanok mint a dragon age-origins-nél a melléktörténetek igazán jók mivel extra élményt adnak az embernek, de ami mostanában megy, hogy 20É kapsz 3 fegyvert egy göncöt meg jó esetben egy plusz pályát, na ez az ami rossz(meg hogy néha az eredeti játékból kiollózott cuccok ezek)
Egyébként ez most komoly, hogy kiadtak egy dlc-t azért, hogy könnyebben megtaláld az elrejtett cuccokat amiknek pont az a lényege, hogy kihívást nyújtanak?