Ha a Two Worlds körüli felhajtás nagynak tűnik, el kell, hogy keserítselek: az online oldalak harangveréseit leszámítva (melyek között mi is bizony már felfedeztük magunknak a leendő, sikervárományos szerepjátékot) nem nagyon emelnek mellette hangot a fontosabb piaci szegmensekben, így elég esélyes, hogy reklám nélkül maximum egy kis közösség kedvencévé válik, és afféle kult-státuszba lép, mint a Gothic-sorozat: itthon talán nincs játékos, aki ne hallott volna róla, Amerikában pedig valószínűleg egy félórás bemutató után döbbennének csak rá, micsoda kincs lapul az alulpíározott cucc alatt. Ha pedig van még egy ok arra, hogy a szintén nem túl átütő anyagi sikert hozó Earth 2160 készítőinek játéka hamvába holjon, akkor az a prezentáció: még a szoftver megjelenése előtt kigurult hozzá egy javítás. A közel nyolcvan megát nyomó előzetes folt nem sok jóval kecsegtet...
Two Worlds: a mágikus folt!
Ez a nap ilyen, örömhírek helyett tragédiák sokasága fedi el a felhők alól időnként ki-ki bukkanó napot. Most éppen kiderült, hogy bár a Two Worlds még meg sem jelent teljes egészében, máris megjelent hozzá egy hibajavítás.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Two Worlds megjelenés:
2007. szeptember 07.
Two Worlds gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 6 GB
Nagyon remélem, hogy ez a pre-patch csak egy rossz vicc a fejlesztőktől...
Azt már a Morrowind-ben is megtettem, hogy mikor már idegesített a zene, egyszerűen csak kilőttem, és beraktam GYU-s OST-ről számokat... Nem ezzel van a problémám. Hanem azzal, hogy alapból hogy lehet valaminek így elcseszni a zenei anyagát. Ezért már csökkent a szememben (akármilyen hihetetlen: zseniálisnak tartottam, ameddig csak képet láttam belőle ).
Nem mondom: attól még lehet jó, hogy klón... A Titan Quest-tel is nagyon jól elvagyok, pedig Diablo-klón. Ebben a játékban is vannak nagyon szép, elrugaszkodó ötletek, sőt, a Gothic-Elder Scrolls összehozása, közelítése is tetszik. De ez, hogy már most patch-cselik, ne haragudjatok, de eléggé baljóslatú. Ne nekem legyen igazam, s toljuk itt orrba-szájba a játékot, de szerintem rettenet bugosan jön majd ki. De ne jöjjön be a baljóslatú meglátásom...
A silány kicsit erős volt, s remélem, majd én járhatom a Cannossát, amiért egy ilyen "nagyszerű játékról" így nyilatkoztam . Úgy legyen. Én lennék a legboldogabb, mert e játékműfajt szeretem a legjobban az FPS-ek mellett.
A SI-t nem akarom védeni, jogos, hogy egy lapon említjük most. De az alapjáték azért kiváló lett, nem kellett pre-patch-elni.
Szóval reménykedjünk, hogy itt is "csak" olyan hiba van, mint a SI-nél....
Amúgy nekem az első videok alapján sem tetszett már a játék. A kivitelezés, a harc, a Gothic-Elder Scrolls jelleg bejött - viszont a hanghatások, a zene... Atya-Úr-Isten!!! : Ilyen gagyi, semmitmondó, jellegtelen, b*zis, eunuch zenét még egy játéknál sem hallottam, pedig némelyik "alkotásnak" igencsak ocsmány """zenei""" anyaga van (pl.: Én a Messiah techno-borzalmától a falra másztam). Ha másért nem, ezért biztosan kerülni fogom a játékot.
S erre a patch még egy jó indokot adott .
Hiába, na, a Gothic 3 bugosan-félkészen is ezerszer jobb, mint ez a (bocs, rajongók) silány klón...