A PlayStation Vita az eddigi legerősebb hordozható konzol, ám van olyan fejlesztőcsapat, amelyik ezt is kevésnek tartja, ez a csapat pedig a Kojima Productions. A cég vezető tervezője, Korekado Judzsi a Eurogamer stábjának elárulta, hogy a Metal Gear Rising: Revengeance azért nem fog megjelenni a Sony hordozható konzoljára, mivel a gép egyszerűen nem képes megbirkózni a játék azon egyedi játékmenetelemével, amivel szabadon vághatjuk darabokra az ellenfeleket és tereptárgyakat.
A fejlesztő elmondása szerint ahhoz, hogy a szinte teljes szabadságot nyújtó kaszabolást meg tudják valósítani, nagy teljesítményű hardverkomponensek kellenek, amiket a PlayStation 3-ban és az Xbox 360-ban megtalálnak, de a PlayStation Vitában már nem, így még csak szóba sem jött egy átirat elkészítése erre a platformra.
A fejlesztő elmondása szerint ahhoz, hogy a szinte teljes szabadságot nyújtó kaszabolást meg tudják valósítani, nagy teljesítményű hardverkomponensek kellenek, amiket a PlayStation 3-ban és az Xbox 360-ban megtalálnak, de a PlayStation Vitában már nem, így még csak szóba sem jött egy átirat elkészítése erre a platformra.
Szerintem csak meg akarnak győzni mindenkit és magukat, hogy ne kelljen Vitára programozni.