Az AusGamers portál kapta mikrofonvégre a Mirror's Edge producerét, Owen O'Brient, aki elmondta, hogy a játékot három részesre tervezik, és a trilógia főszerepében Faithet tartanák meg, de azt sem kizárt, hogy a jövőben még több folytatás is elkészüljön, hiszen van bőven potenciál a játék fikciós világában, de persze az igazi döntő tényező az eladások lesznek.
„A történetünk egy trilógia. Az első pár rész csak Faithről szólna, és az ő élményeiről.”
„Szerintem rengeteg lehetőségünk van, hogy más irányokba is elvigyük a sztorit, de valaki más történetét elmesélhetjük. A világ, a város, a kultúra, és a környezet szerintem izgalmas, és talán izgalmasabb, mint bármelyik másik történet.”
Az interjú további részében szóba került a Mirror's Edge 2-is, amibe egy pályaszerkesztő is kerülhet, amivel az ígéretek szerint könnyen és egyszerűen kreálhatnánk a pályáinkat, de bizonyára ez a funkció már most sokaknak hiányzik.
„Az a helyzet hogy a játékot olyan egyszerűen és ösztönösen lehet irányítani, hogy a pályaszerkesztő elkészítéséhez nagy ügyesség kell, de ha csinálunk ilyet, akkor azt ugyanolyan könnyen és ösztönösen lehet majd használni, mint a játékot.”
Ne feledjük hogy a Mirror's Edge konzolokra november 11-én fog megjelenni, míg a PC-s verziót a kiadó szerint csak a tél végén kaparinthatjuk meg.
„A történetünk egy trilógia. Az első pár rész csak Faithről szólna, és az ő élményeiről.”
„Szerintem rengeteg lehetőségünk van, hogy más irányokba is elvigyük a sztorit, de valaki más történetét elmesélhetjük. A világ, a város, a kultúra, és a környezet szerintem izgalmas, és talán izgalmasabb, mint bármelyik másik történet.”
Az interjú további részében szóba került a Mirror's Edge 2-is, amibe egy pályaszerkesztő is kerülhet, amivel az ígéretek szerint könnyen és egyszerűen kreálhatnánk a pályáinkat, de bizonyára ez a funkció már most sokaknak hiányzik.
„Az a helyzet hogy a játékot olyan egyszerűen és ösztönösen lehet irányítani, hogy a pályaszerkesztő elkészítéséhez nagy ügyesség kell, de ha csinálunk ilyet, akkor azt ugyanolyan könnyen és ösztönösen lehet majd használni, mint a játékot.”
Ne feledjük hogy a Mirror's Edge konzolokra november 11-én fog megjelenni, míg a PC-s verziót a kiadó szerint csak a tél végén kaparinthatjuk meg.
Ezt nevezem én EA marketingnek.
Előbb az első rész bizonyítson!