Sajnos nem ez az első (de remélhetőleg utolsó) eset, hogy a Left 4 Dead késéséről kell hírt adnunk: az eredetileg 2007 karácsonyi megjelenéssel kecsegtető játékot először 2008 első félévére csúsztatta a kiadó, aztán hallottunk már harmadik negyedévet is, most pedig egy Doug Lombardival készített interjúból kiderül, hogy bizony szeptemberben se lesz szerencsénk visszaküldeni kedvenc élőhalottainkat oda, ahonnan jöttek. Napra pontos megjelenési dátum sajnos továbbra sincs, de talán nem is ez a lényeg egy ilyen kaliberű játéknál. Ami Lombardi legutóbbi megnyilvánulásából kiderült, az az, hogy a Left 4 Dead megjelenését a tudomány jelenlegi állása szerint ezúttal ez év novemberére lőtték be. A fejlesztés már eljutott arra a szintre, hogy a játszható jelzőt rá lehessen aggatni a Left 4 Deadre, de ezzel nem elégszenek meg Lombardiék. Többet akarnak nyújtani annál, mint hogy ezzel ők befejezték a fejlesztést, mehet a szállítás. Egy igazán élvezetes játékot szeretnének letenni az asztalra, s ennek érdekében történt a halasztás. S hogy ne csak rossz hírrel bombázzalak titeket, a végére egy kis derű: az illetékesek szerint nagy valószínűséggel lesz demó. Már csak az nem tisztázott, hogy pontosan mikor...
Tovább késik a Left 4 Dead
Zombis játékokból sosem elég, erre rájöttek már a játékfejlesztők is, de a legújabb trónkövetelőre, amely a többjátékos élvezeteket helyezi a középpontba, még egy darabig várnunk kell.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Left 4 Dead megjelenés:
2008. október 17.
Left 4 Dead gépigény:
CPU: 3000 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 7.5 GB
Csak mert a hírben azt látom, hogy készítenek demót is...
Csak mert a hírben azt látom, hogy készítenek demót is...
Az nekem is favoritom. De ebbe nem olyanok a zombik amilyennek képzeltem De különben várom de inkább késsen mint, hogy egy bughalmazt kapjunk ez így igaz. Akik nem ismerik a zombie modot azoknak sourcbe a map keresőbe zm_ és kész
Az nekem is favoritom. De ebbe nem olyanok a zombik amilyennek képzeltem De különben várom de inkább késsen mint, hogy egy bughalmazt kapjunk ez így igaz. Akik nem ismerik a zombie modot azoknak sourcbe a map keresőbe zm_ és kész
Kecskusz: ha a történet jól meg van írva, akkor a grafika csak másodlagos, mert a sztori kompenzál minket a grafikai "hiányosságok" miatt.
induljunk csak ki a Second Sight c játékból, annak is a grafikája kicsit csúnyácska, de a története nagyon élvezetes.
szvsz, nem a grafikája miatt lesz jó egy játék. pl a crysis számomra középszerű volt, hiába csodaszép grafika, a játékmenet nem volt a legélvezetesebb.
Ebben a játékban el tudnám képzelni, hogy mondjuk játszhatunk az emberekkel és játszhatnánk a zombikkal is(nem csak multiban, hanem egyjátékos kampányban is), és a cél mindkét esetben más és más lenne
Kecskusz: ha a történet jól meg van írva, akkor a grafika csak másodlagos, mert a sztori kompenzál minket a grafikai "hiányosságok" miatt.
induljunk csak ki a Second Sight c játékból, annak is a grafikája kicsit csúnyácska, de a története nagyon élvezetes.
szvsz, nem a grafikája miatt lesz jó egy játék. pl a crysis számomra középszerű volt, hiába csodaszép grafika, a játékmenet nem volt a legélvezetesebb.
Ebben a játékban el tudnám képzelni, hogy mondjuk játszhatunk az emberekkel és játszhatnánk a zombikkal is(nem csak multiban, hanem egyjátékos kampányban is), és a cél mindkét esetben más és más lenne