Emlékeztek még a P.T. című PS4-es demóra, ami mint kiderült, a közelgő Silent Hills korai kedvcsinálója volt? Nos, lehet, hogy a nemsokára PS Store-ból is törlésre kerülő program marad az egyetlen nyoma annak, hogy Kodzsima Hideo valaha is Silent Hill-játékon dolgozott.
Tegnap éjjel ugyanis egy San Francisco-i filmfesztiválon Matt Hackney fotóriporter mikrofonvégre kapta az épp arra járó Guillermo del Torót, hogy mondjon valamit a Silent Hillsről, amit Kodzsimával és Norman Reedusszal együtt jegyez a neves rendező. A válasz megrendítő volt:
„Nem lesz belőle semmi, és fáj is a szívem miatta.”
Hackney Twitteren kürtölte világgá a rendező szavait, amelyeket később Ian Gibson, del Toro személyi asszisztense is megosztott, megerősítve, hogy szó szerint elhangzottak. A Konami egyelőre nem reagált a futótűzként terjedő hírre, mint ahogy szerencsétlen Kodzsima sem, akit a japán kiadó az új Metal Gear megjelenéséig sehol sem enged nyilatkozni vagy megjelenni.
Lehetséges, hogy a Silent Hills csak egy szép rémálom marad? Bízzunk benne, hogy még történik valami változás, mert ez így nagyon elkeserítő.
A szórakoztatásról meg annyit, hogy az szórakoztat, ami neked szórakoztató, innentől kezdve a legtöbb embernek a saját sorozata lesz a legszórakoztatóbb. Amik engem szórakoztatnak nincsenek semerre se, nem készül folytatás, újítások, elfelejtett játékok. Én minden játékban az újdonságokat keresem, viszont unalmas mindig ugyanazokat a játékokat látni új csomagolásban.
Ilyen alapon a zelda és mario játékok is mehetnének a kukába, mert mindig csak ugyanazokat a vackokat tolják az ember elé, évről évre és nincs semmilyen újítási szándék, mondván a jó recept kitart végtelenségig. Nem megsérteni akartam a fanokat, csak ez a helyzet azokkal a játékokkal is.
Ilyen alapon a zelda és mario játékok is mehetnének a kukába, mert mindig csak ugyanazokat a vackokat tolják az ember elé, évről évre és nincs semmilyen újítási szándék, mondván a jó recept kitart végtelenségig. Nem megsérteni akartam a fanokat, csak ez a helyzet azokkal a játékokkal is.
Szerintem szemétség ilyen módon elbánni egy játékkal és fejlesztővel, függetlenül a dolgok hátterétől, mert ez gerinctelenség főleg úgy, hogy kis túlzással az a cég volt a második otthona és sok sok éven át dolgoztak együtt.
Szerintem szemétség ilyen módon elbánni egy játékkal és fejlesztővel, függetlenül a dolgok hátterétől, mert ez gerinctelenség főleg úgy, hogy kis túlzással az a cég volt a második otthona és sok sok éven át dolgoztak együtt.