Tegyük fel, hogy nem ba… rmolják el a következő Alien-akciójátékot alapjaiban, továbbá nem kozmetikázott trailerekkel jelentkeznek, nem hazudnak a különféle funkciók meglétéről, technikai részével sem lesznek problémák, ésatöbbi. Köntörfalazás nélkül: nem ismétlik meg azokat a hibákat, amiket a Gearbox elkövetett. Ha csak ezek rendben lennének, már jól járnánk – de egy igazán jó játékhoz ennél többre is szükség van, össze is gyűjtöttünk öt olyan dolgot, ami szerintünk a legjobban hozzájárulna ehhez.
Exosuitba pattanni
A bolygó neve: Halál (Aliens) óta ki ne szeretne akár csak virtuálisan is egy Caterpillar P-5000 Power Loaderbe pattanni, hogy azzal döngölje földbe az idegeneket? Na és egy katonai célokra átalakított, felfegyverzett változatba, mint amilyet az Alien vs. Predator 2-ben láthattunk, és az Alien vs. Predator: Extinction-ben kommandírozhattunk is? A korábban csak a kamu ígéretek sorát bővítő funkció valóra váltása talán nem csak nekünk szívügyünk.
APC-t vezetni
A Weyland-Yutani gyártotta M577 Armored Personnel Carrier megjelenése is egyedi, vezetni pedig még virtuálisan sem volt alkalmunk - itt az ideje változtatni ezen. Ha nem is idegeneket irtanánk vele tonnaszám, egy, a mozivásznon már prezentált hasonló meneküléses jelenetre vevők lennénk, de a fegyverrendszereket még szívesebben kipróbálnánk. Mondjuk egy xenomorph királynőn. Vagy úgy bármin.
Kétoldali kampány
Ha már nem vonják be a Predatort (legalábbis egyelőre úgy tűnik), akkor könyörgünk az égbe, ne csak a gyalogság oldaláról legyen játszható a kampány. Ha nem is fonódik egybe egymással úgy, mint a Monolith Studios Aliens vs. Predator játékaiban, a xenomorph kampány még mindig szolgálhatna előzményként, míg az emberi lehetne az arra adott válasz. Csak hadd mászhassunk a plafonon, és lyukasztgathassunk koponyákat.
Bébibőrbe bújni
Mi volt előbb, a királynő vagy a tojás? A kérdést ugyan megválaszolja az Alien: Covenant című film, de ha már így szóba került egy idegen kampány, mi szeretnénk az elejéről kezdeni feltörekvő xenomorph pályafutásunkat. Először arctámadóként sunnyogva, majd kis chestbursterként (nem, nem írom magyarul, csak azért sem) padlószinten szaladgálva ismét felfalnánk pár apróbb jószágot, mielőtt a kolónia (vagy város, netán bolygó…) kiirtására szakosodnánk.
Normális multi
A hosszútávú szórakozást sokak számára a multiplayer jelenti, amelyhez egy jól kiegyensúlyozott versus garantálja a legszavatosabb megoldást. De egy kooperatív kampány vagy survival mód is sokat dobna az összképen, arról nem is beszélve, hogy azoknak is vonzó lehet, akik inkább csak a haverokkal szeretnének egy kicsit lazítani, nem kompetitíven játszani. Igen, ezek közül volt, amit tudott a Colonial Marines is, leszámítva a kiegyensúlyozott játékmenetet. Meg az értelmesen működő kooperatív játékmódot.
Ezek tehát a mi öt legfőbb elvárásunk. És ti mit szeretnétek látni egy új Alien-játékban?