• Nem mindenki akar óriási játszóteret a GTA 6-ban
  • A Rockstar Games egyik volt alkalmazottja legalábbis semmiképp
  • Tony Gowland szerint egy kisebb, ugyanakkor sűrűbb terep lenne igazán emlékezetes

Eléggé megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy mikortól számít "túl nagynak" egy játék világa, hiszen ez nagyban függ attól, van-e mit csinálni az adott homokozóban. Nos, a Grand Theft Auto 5 játszótere bizony bővelkedik a tennivalókban, de mégis vannak olyanok, akik szerint a Rockstar Games kissé eltúlozta a méreteket, és ennél kisebb terep is elegendő lett volna a felhőtlen szórakozáshoz. Többek között a stúdió egykori alkalmazottja, a a Liberty City Stories-on, a Vice City Stories-on, a Chinatown Wars-on és a Red Dead Redemptionön is munkálkodó Tony Gowland sem gondolja úgy, hogy a méret a lényeg, erről a PCGamesN-nek adott interjúban beszélt nemrég.

gta6conceptdfgfd.jpg

(A kép természetesen csak illusztráció)

"A GTA 6-tal kapcsolatban azt remélem, hogy visszavesznek kicsit a méretekből" – nyilatkozta a fejlesztő. "Egy kisebb, ugyanakkor sűrűbb, több elemet tartalmazó helyszín talán képes lenne visszahozni valamit a felfedezés öröméből, amit annyira szerettem az eredetiben." Nem meglepő módon a tavaly történt, történelmi léptékű szivárgás is szóba került a beszélgetés során, amit nemes egyszerűséggel szívszorító esetnek nevezett. "Csak néhány részletet láttam a kiszivárgott anyagból, és elég hamar abba is hagytam a nézést. Szívszorító, hogy a csapat megfeszített munkáját egy ilyen félkész, befejezetlen állapotban láthatták először a játékosok. Én inkább megvárom a hivatalos előzetest, hogy aztán elkapjon az a bizonyos hype." Nos, azt a bizonyos előzetest már mi is tűkön ülve várjuk, mert az eddig kiszivárgott információk alapján a cég ismételten új szintre fogja emelni a nyílt világ fogalmát. A kérdés csak az, hogy mekkora is lesz pontosan ez a terep.