Lara Croft visszatért immáron nyolcadik kalandjával, amely során a norvég mitológia legendás alakjának, Tórnak a kalapácsát keresi, ugyanis ennek a hatalmas erővel bíró fegyvernek a létére a kisasszony bizonyítékot talált a Mediterrán-tenger mélyén. Eric Lindstrom, a játék kreatív direktora szerint Lara ezúttal egy olyan erőt bolygat, ami képes akár az egész világot is elpusztítani.
Az Underworld alcímű folytatást az amerikai Crystal Dynamics fejleszti, akik már kétszer is bebizonyították, hogy lehet még jó Croft-játékot csinálni, a borzasztó Angel of Darkness után. A fejlesztők ígérete szerint igazi next-gen grafikát és játékmenetet kapunk, és utóbbiban már a környezeti hatások is közrejátszanak (pl.: eső miatt csúszóssá váló sziklaperem), valamint a karakteranimációk is egy fejlődésen estek át, amit a mo-cap technológiának, és Heidi Moneymaker kaszkadőrnek, háromszoros nő atlétikai bajnoknak köszönhetünk, ugyanis az ő segítségével digitalizálták a nyaktörő mutatványokat, amiket majd Larától is látni fogunk a játékban.
Így a hosszúra nyúlt bevezető után nincs más hátra, mint letölteni a friss és ropogós demót, ami nagyjából 1GB-ot nyom, és benne egy thaiföldi pályán kalandozhatunk. Jó szórakozást!
Az Underworld alcímű folytatást az amerikai Crystal Dynamics fejleszti, akik már kétszer is bebizonyították, hogy lehet még jó Croft-játékot csinálni, a borzasztó Angel of Darkness után. A fejlesztők ígérete szerint igazi next-gen grafikát és játékmenetet kapunk, és utóbbiban már a környezeti hatások is közrejátszanak (pl.: eső miatt csúszóssá váló sziklaperem), valamint a karakteranimációk is egy fejlődésen estek át, amit a mo-cap technológiának, és Heidi Moneymaker kaszkadőrnek, háromszoros nő atlétikai bajnoknak köszönhetünk, ugyanis az ő segítségével digitalizálták a nyaktörő mutatványokat, amiket majd Larától is látni fogunk a játékban.
Így a hosszúra nyúlt bevezető után nincs más hátra, mint letölteni a friss és ropogós demót, ami nagyjából 1GB-ot nyom, és benne egy thaiföldi pályán kalandozhatunk. Jó szórakozást!
Nem beszélve arról, hogy a beharangozott gépigényhez képest, ezt High-on fut egy 1950pro-n 1280-ba., ami a Legendről next-gennel már nem mondható el.
Egy 3850-en meg 60-100FPS-t produkál.
Gyorsabb lett a mozgása Larának, kicsit POP-os lett szerintem. Sőt a falon felelé ugrálás is megvan benne.
A vízben viszont túl gyorsan úszik. A mozgás animációba nem látok hatalmas különbséget az elődökhöz képest. Talán az egyensúlyozásnál kidolgozottabb.
"A delikvens leszedi a demot/fullt" - DnP vigyázz magadra.
Amúgy mivel az előző kettő tényleg jól sikerült (bár az annivarsaryt épp' hogy csak kipróbáltam) így bízom ebben is. Ha meg már egy demó is rohadt idegesítő akkor minden megvan ami kell egy jó Tomb Raiderhez
Egyébként már a demó is idegesítő volt
Én már kipróbáltam és ... olyan Lara Croftos. Nemsokára már itt a teljes és akkor újra divatba jön a "r.hadt életbe, pedig kapaszkodtam" mondatok sokasága
A grafika ötös
Aha.
Hát a demót nem szedem le,bízok a játékban,megveszem az egészet,és kész.