Két információ látott napvilágot ma. Az egyik, mely szerint a megjelenési dátumra vonatkozó korábbi, kissé ködös „harmadik negyedévben, vagy karácsonykor, vagy előbb” kijelentések oly tisztává váltak, mint az őszi hajnal harmatcseppjei a reptér betonján borzongó repülőgépek kabinüvegén: szeptember. A kiadó szerint tehát ekkor bőghetnek fel a hajtóművek, ekkor emelkedhetnek fel a pompás gépmadarak a levegőbe, ekkor tolhatjuk rá az utánégetőt, elhagyva saját hangunkat, befogva az ellenséges vadászokat, hogy aztán mutatóujjunk egyetlen határozott mozdulatára azok úgy hulljanak le az égből, mint az őszi lomb elárvult levelei a puha, rőt-arany avarszőnyegbe. Hozzáteszem, az Ubisoft azt is elárulta, hogy ugyanebben a hónapban tervezi piacra dobni az új generációs, szafaris Far Cryt, a Shaun White Snowboarding és a Rayman Raving Rabbids TV Party játékokat, valamint a szintén a bestseller íróról elnevezett, hanggal irányítható, EndWar névre hallgató stratégiát is (a perzsa herceg új ruháját viszont inkább a fenyőfa alá szánják).
Apropó, EndWar – egy gyors és finom átkötéssel máris megérkeztünk a második információhoz. Az EuroGamer szerint az UbiDaysen az előadó Andrei Costin elkotyogta, hogy a repülős mókát megfelelő hardvereszközök birtokában hangunkkal is irányíthatjuk majd (ha megtaláltuk ugye, lásd fent), ez a megoldás a bekezdés elején említett apokaliptikus hadicucc és a GRAW egyfajta elegye lesz, maga a játék pedig az arcade és a szimuláció mixtúrája, és a fejlesztők reménye szerint a legendás Top Gun mozi hangulatát és izgalmát fogja monitorjainkra varázsolni.
Nos, meglátjuk, ha előbb nem, hát szeptemberben, amikor, költői hangulatomat betetőzve, Petőfi felejthetetlen szavait megtoldva „elhull a virág, eliramlik az élet” – és felszállnak az elfogó vadászok a légtérbe...
Apropó, EndWar – egy gyors és finom átkötéssel máris megérkeztünk a második információhoz. Az EuroGamer szerint az UbiDaysen az előadó Andrei Costin elkotyogta, hogy a repülős mókát megfelelő hardvereszközök birtokában hangunkkal is irányíthatjuk majd (ha megtaláltuk ugye, lásd fent), ez a megoldás a bekezdés elején említett apokaliptikus hadicucc és a GRAW egyfajta elegye lesz, maga a játék pedig az arcade és a szimuláció mixtúrája, és a fejlesztők reménye szerint a legendás Top Gun mozi hangulatát és izgalmát fogja monitorjainkra varázsolni.
Nos, meglátjuk, ha előbb nem, hát szeptemberben, amikor, költői hangulatomat betetőzve, Petőfi felejthetetlen szavait megtoldva „elhull a virág, eliramlik az élet” – és felszállnak az elfogó vadászok a légtérbe...
Aztán hogy a játék is lesz-e olyan jó, az majd elválik.
Aztán hogy a játék is lesz-e olyan jó, az majd elválik.
Bevallom nekem anno az egyik legnagyobb élmény volt a Lock-On-ban anyahajóra letenni a Szuhojt. A harc nem is tűnt akkora élménynek abban a pillanatban, vagy Flightsimben letenni egy bazi nagy utasszállítót a csöppnyi betonra...
Ezen a téren az Il-2 széria volt a legjobb. Teremtett egy nagyon jó középutat. Akkor minden szimulátor rajongó fanyalgot, hogy ez már nem az igazi. Ma márt örülünk egy hasonló szintűnek. Most mégjobban eltolódik abba az irányba.
Bevallom nekem anno az egyik legnagyobb élmény volt a Lock-On-ban anyahajóra letenni a Szuhojt. A harc nem is tűnt akkora élménynek abban a pillanatban, vagy Flightsimben letenni egy bazi nagy utasszállítót a csöppnyi betonra...
Ezen a téren az Il-2 széria volt a legjobb. Teremtett egy nagyon jó középutat. Akkor minden szimulátor rajongó fanyalgot, hogy ez már nem az igazi. Ma márt örülünk egy hasonló szintűnek. Most mégjobban eltolódik abba az irányba.
Ez a játék amúgy elég arcadenak tűnik nekem, de másoknak talán épp ezért fogja felkelteni az érdeklődését.
Ez a játék amúgy elég arcadenak tűnik nekem, de másoknak talán épp ezért fogja felkelteni az érdeklődését.