Belátható, hogy a Codemasters próbálkozásai az akciójátékok terén finoman szólva sem sikerültek valami fényesre. Az utóbbi időben megjelent Operation Flashpoint-részek, illetve a Bodycount csak langyos fogadtatásban részesültek, miközben a cég autósjátékait imádja a nép -- érthető tehát az a döntés, hogy a továbbiakban nem adnak ki lövöldéket, s kizárólag a versenyzésre koncentrálnak.
Az üzleti stratégiát kihangsúlyozza, hogy az angol cég átnevezte a kiadói ágát Codemasters Racingre, ami alatt az F1-, GRID- és DiRT-szériája fog megjelenni, ebbe beleértve a május 25-én érkező (május elsején demó formájában kipróbálható) Dirt Showdownt is.
„A hírnevünket azzal szereztük, hogy a legjobb versenyjátékokat hoztuk el az adott kategóriában, innentől kezdve pedig ezek a címek a figyelmünk középpontjában lesznek.
A versenyprogramok terén ezüstérmesek vagyunk Európában, de ez nem elég nekünk. Azt akarjuk, hogy minden platformon és minden stílusban jelen legyünk, hogy a játékosaink bárhol és bármikor versenyezhessenek. A versenyzés a vérünkben van, ez a hagyatékunk és az az erősségünk, így a jövőben csak erre fogunk koncentrálni.” -- Rich Eddy, a Codemasters sajtófelelőse.
A Codemasters továbbá bejelentette a közösségi hálózatként és statisztikaközpontként szolgáló RaceNetet. A szolgáltatás ingyenesen hozzáférhető konzolokról és PC-ről egyaránt, a regisztrációt követően pedig mindegyik Codemasters-versenyjátékban ezzel a profilunkkal lépünk be.
A személyes oldalunkon egy látványos összesítés formájában megtekinthetjük és persze összemérhetjük teljesítményünket a közösség többi tagjával, ezen felül pedig egyedi, az aktuális játék köré épített versenyekben is részt vehetünk, valamint a tapasztalati pontok szorgalmas gyűjtögetésével szintet léphetünk, amik után jutalmak járnak.
A RaceNetet már május elsején elvihetjük egy próbakörre a DiRT Showdown demója során, s érdemes is regisztrálni, hiszen az érdeklődők 25.000 dollárt kapnak, amit a teljes játékban költhetnek el, Alapító-státuszban részesülnek, és még extra RaceNet XP is jár.
A rendszer egyébként mindaddig ingyenes lesz, amíg a jelenlegi üzleti modell működik. Noha a szolgáltatást ingyenesnek tervezték, könnyedén bevezethető egy mikrotranzakciós rendszer, vagy valami ehhez hasonló, fizetős megoldás, de ez még a jövő zenéje.
Az üzleti stratégiát kihangsúlyozza, hogy az angol cég átnevezte a kiadói ágát Codemasters Racingre, ami alatt az F1-, GRID- és DiRT-szériája fog megjelenni, ebbe beleértve a május 25-én érkező (május elsején demó formájában kipróbálható) Dirt Showdownt is.
„A hírnevünket azzal szereztük, hogy a legjobb versenyjátékokat hoztuk el az adott kategóriában, innentől kezdve pedig ezek a címek a figyelmünk középpontjában lesznek.
A versenyprogramok terén ezüstérmesek vagyunk Európában, de ez nem elég nekünk. Azt akarjuk, hogy minden platformon és minden stílusban jelen legyünk, hogy a játékosaink bárhol és bármikor versenyezhessenek. A versenyzés a vérünkben van, ez a hagyatékunk és az az erősségünk, így a jövőben csak erre fogunk koncentrálni.” -- Rich Eddy, a Codemasters sajtófelelőse.
A Codemasters továbbá bejelentette a közösségi hálózatként és statisztikaközpontként szolgáló RaceNetet. A szolgáltatás ingyenesen hozzáférhető konzolokról és PC-ről egyaránt, a regisztrációt követően pedig mindegyik Codemasters-versenyjátékban ezzel a profilunkkal lépünk be.
A személyes oldalunkon egy látványos összesítés formájában megtekinthetjük és persze összemérhetjük teljesítményünket a közösség többi tagjával, ezen felül pedig egyedi, az aktuális játék köré épített versenyekben is részt vehetünk, valamint a tapasztalati pontok szorgalmas gyűjtögetésével szintet léphetünk, amik után jutalmak járnak.
A RaceNetet már május elsején elvihetjük egy próbakörre a DiRT Showdown demója során, s érdemes is regisztrálni, hiszen az érdeklődők 25.000 dollárt kapnak, amit a teljes játékban költhetnek el, Alapító-státuszban részesülnek, és még extra RaceNet XP is jár.
A rendszer egyébként mindaddig ingyenes lesz, amíg a jelenlegi üzleti modell működik. Noha a szolgáltatást ingyenesnek tervezték, könnyedén bevezethető egy mikrotranzakciós rendszer, vagy valami ehhez hasonló, fizetős megoldás, de ez még a jövő zenéje.
ne mondjon mán ilyet, én még játszottam a dizzykkel speccyn.
overlord tényleg hiányozni fog. nem értem, miért nem lett nagyobb siker a sorozat.
http://www.pcguru.hu/pcguru/hirek/codemasters_studiobezaras_es_strukturavaltas
Már eltelt 5 év az első óta!!!!!!!!!