- Nagyon úgy fest, hogy szintet lépett a Gears 6 fejlesztése
- Új alkalmazottakkal bővült ugyanis a The Coalition csapata
- Többek között környezetért felelős művész is akad a nemrég felvett munkatársak között
- A megjelenési dátumról azonban továbbra sem tudni semmit
2019-ben jelent meg a méltán híres Gears of War-széria eddigi utolsó számozott felvonása, amely szimplán Gears 5 néven került a boltok polcaira, és ami időközben Xbox Series konzolokon is megmutatta, mit tud kihozni a The Coalition csapata az Unreal Engine-ből. A Microsoft egyik legelismertebb stúdiója azóta több projektet is elkaszált azért, hogy teljes erővel a Gears 6-ra koncentrálhasson (bár ebben azért a tavaly januárban történt leépítések is vastagon közrejátszottak), amiről még mindig nem tudni szinte semmit – bár vannak szóbeszédek azzal kapcsolatban, hogy a Halo Infinite-hez hasonlóan egy félig-eddig nyitott világot kapunk. Annyi viszont biztos, hogy gőzerővel készül a franchise következő fejezete, amit az utóbbi időkben történt toborzás is alátámaszt.
Az Idle Sloth néven tevékenykedő X felhasználó oszotott meg ugyanis nemrég néhány képernyőfotót, melyeken az új alkalmazottak LinkedIn profilja látható. Többek között környezetért felelős művészt (akinek elég sok dolga lesz, ha valóban kinyílik a játék világa), vezető világítástechnikai művészt, animátort és társproducert is a kötelékébe állított a cég, tehát kulcsfontosságú pozíciókat betöltő fejlesztőkkel bővült a brigád, ami jól jelzi, hogy teljes fordulatszámon pörög a munka. Tovább jó hír, hogy tapasztalt szakemberekről van szó, hiszen az új érkezők olyan neves stúdióknál dolgoztak korábban, mint a Ubisoft, a PlayStation és az EA, tehát volt már alkalmuk bizonyítaniuk a tehetségüket. A megjelenési dátum kapcsán azonban továbbra is csak találgatni lehet. Legutóbb például egy szeptemberi szivárgásnak (az infó egy korábbi alkalmazott portfóliójából származott) köszönhetően merült fel a 2026-os premier, ami azt jelentené, hogy hét év fog eltelni a két számozott rész között, ez pedig rekordnak számítana a franchise történetében. A sokáig a protagonista szerepét betöltő Marcus Fenix sorsa is kérdéses, mert bár a széria alkotója, Cliff Bleszinski szerint meg kellene halnia a férfinak a következő részben, ezt végső soron annak írói fogják eldönteni. Az mindenesetre jó hír, hogy sokat látott fejlesztők is a fedélzetre léptek.