A 15-24 évesek korosztályának már 57%-a nézi a zeneklipeket inkább a YouTube-on, míg 56%-uk még mindig az Music Televisiont preferálja. Az egykor rendkívül népszerű zenei televízió már csak az idősebb korosztály körében hódít: ott még mindig jobban állnak, mint a YouTube.
Pozitívabb képet fest az albumok eladása szempontjából is a YouTube. A kimutatás szerint azon felhasználók fele, akik rendszeresen nézik egy adott előadóművész klipjeit, az albumait is meg szokták vásárolni. A kutatást egyébként márciusban, az Egyesült Királyságban végezték el, és több mint 1500 fő szokásait kérdezték meg.
Pozitívabb képet fest az albumok eladása szempontjából is a YouTube. A kimutatás szerint azon felhasználók fele, akik rendszeresen nézik egy adott előadóművész klipjeit, az albumait is meg szokták vásárolni. A kutatást egyébként márciusban, az Egyesült Királyságban végezték el, és több mint 1500 fő szokásait kérdezték meg.