A Juiced című illegális autóverseny „szimulátorral” elhíresült Juice Games egy új játékon dolgozott, aminek nem az aszfaltbetyárkodás lett volna a középpontjában, hanem a légi hadviselés és annak minden szépsége.
A Stormbirds PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra készült, a játékmenet tekintetében pedig a készülő HAWX-raí, és a konzolokon nagy népszerűségnek örvendő Ace Combat-sorozatra hasonlított, azaz gyönyörű vadászgépekre és pörgős légi csatákra számíthattunk volna. Azonban a stúdiót birtokló THQ túl rizikósnak találta a projektet, ezért december 1-én leállította a munkálatokat, és szélek eresztette a mintegy 30 fős fejlesztői gárdát, de a stúdió egykori tervezője, Greg Calvert nem hagyta veszendőbe az eddig munkáit, és blogján ma publikálta azokat, a RealtimeUK nevezetű cégnek köszönhetően pedig a játék igencsak tetszetős bevezető (intro) videóját is megcsodálhatjuk.
Kár érte, lehet hogy jó játék lett volna...
A Stormbirds PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra készült, a játékmenet tekintetében pedig a készülő HAWX-raí, és a konzolokon nagy népszerűségnek örvendő Ace Combat-sorozatra hasonlított, azaz gyönyörű vadászgépekre és pörgős légi csatákra számíthattunk volna. Azonban a stúdiót birtokló THQ túl rizikósnak találta a projektet, ezért december 1-én leállította a munkálatokat, és szélek eresztette a mintegy 30 fős fejlesztői gárdát, de a stúdió egykori tervezője, Greg Calvert nem hagyta veszendőbe az eddig munkáit, és blogján ma publikálta azokat, a RealtimeUK nevezetű cégnek köszönhetően pedig a játék igencsak tetszetős bevezető (intro) videóját is megcsodálhatjuk.
Kár érte, lehet hogy jó játék lett volna...
A THQ nem hülye... Biztos nem véletlenül állították le a cuccot
A THQ nem hülye... Biztos nem véletlenül állították le a cuccot
nem hiszem, hogy a hawx mellett hiányozni fog ez a játék, bár a végén az atom igéretes volt, az mindig ad egy alap hangulatot
nem hiszem, hogy a hawx mellett hiányozni fog ez a játék, bár a végén az atom igéretes volt, az mindig ad egy alap hangulatot
Félek, a játék korántsem lett volna ilyen ütős, azért a Juiced 2 első képei is szebbek voltak, mint ami a végeredmény lett, a játékmenetről nem is beszélve...
Szóval az a THQ, amely azért nem kezdő cég,és amelynek voltak okos döntései az idők folyamán, és amely nyilván látta a készülő munkát, lehet, hogy nem véletlenül döntött így. A Juiced eleve ráfizetéses volt szerintem, nem hinném, hogy nagy bevételt termelt volna, úgyhogy inkább nem vállaltak be egy újabb bukást...
Félek, a játék korántsem lett volna ilyen ütős, azért a Juiced 2 első képei is szebbek voltak, mint ami a végeredmény lett, a játékmenetről nem is beszélve...
Szóval az a THQ, amely azért nem kezdő cég,és amelynek voltak okos döntései az idők folyamán, és amely nyilván látta a készülő munkát, lehet, hogy nem véletlenül döntött így. A Juiced eleve ráfizetéses volt szerintem, nem hinném, hogy nagy bevételt termelt volna, úgyhogy inkább nem vállaltak be egy újabb bukást...