Az MVC portál vette először észre, hogy a LucasArts mesterséges intelligenciára, animációra, játékmenetre és belső rendszerekre szakosodott fejlesztőket keres egy név nélküli belső nézetű lövöldéhez. Az Unreal Engine 3-ra épülő játék a cég San Franciscó-i stúdiójában készül PC-re és jelenlegi-, illetve következő generációs konzolokra, de ennél többet már nem sikerült megtudni -- persze nagyon esélyes, hogy egy újabb Star Wars-játékkal állunk szemben, elvégre George Lucas cégétől más nem is nagyon érkezett az utóbbi években. Bízunk benne, hogy minőségi darabot kapunk, olyan történettel, amit a filmekben nem láthattunk -- valami egyedire fáj a foga a rajongótábornak.
Titkos belső nézetes lövöldén dolgozik a LucasArts
Friss álláshirdetésekből arra jutottunk, hogy a LucasArts egy titkos FPS fejlesztésébe kezdett.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
És unreal enginer3 mia csóda miért men frostbite 2
Szerintem elég hülyeség így jelenlegi és köv. generációra egyszerre fejleszteni. Ez olyan, mint hogy FIFA12 PS3 és PS2-re. Valószínűleg még eléggé a fejlesztés elején lehetnek, szóval 2013-2014 lehet a megjelenés, és akkor szerintem már elég lenne next-gen + PC. Hadd biztassuk az embereket váltásra.
Bár annyi ráció lehet benne, hogy nyilván így sokkal nagyobb lesz a célközönség, csak így csöppet limitálják magukat.
Az előző részek nagyon tetszettek.
Az is jó lenne, de egy Jedi Knight folytatás vagy reboot lenne a legjobb!