A Respawn Entertainment jövő tavasszal mutatja be első játékát, mely a Titanfall nevet kapta, s nem kevesebbet ígér, mint a multiplayer mód megreformálását. Hogy ez sikerülni fog-e, azt persze még nehéz megmondani, de tény, hogy a fejlesztők értik a dolgukat, s az első bemutató is kifejezetten pofásra sikerült -- üdítő volt látni, hogy a mechek nem lomha, túlméretezett vaskupacként mozognak.
Ezek a Titan néven illetett lépegetők már pusztán a méretükkel tiszteletet parancsolnak a harctéren, pusztító tűzerejükről nem is beszélve. Arról azonban szó sincs, hogy elpusztíthatatlanok lennének -- egy jó csapat vagy egy magányos harcos bármelyiket leterítheti, így nem mindent legyőző csodafegyverként lesznek jelen, hanem az alternatív harcmodor képviselőjeként.
A lépegetőket a meccsek közben kérhetjük le a magasban figyelő bázisról -- megérkezésük bizonyos időhöz van kötve, de ezt az időt lecsökkenthetjük, ha megbízásokat hajtunk végre, vagy eredményesen tizedeljük meg az ellenség sorait. A fejlesztőcég közösségi koordinátora, Abbie Heppe elmondta: lehetséges lesz, hogy egy időben minden játékos egy Titan belsejében üljön, s attól sem kell tartani, hogy így túlzsúfolttá válik a játéktér. A pályákat a Respawn úgy alakította ki, hogy a mecheknek és a gyalogságnak is legyen helye; valahogy úgy kell elképzelni az egészet, hogy a nagyméretű arénában kisebb pályákat találni, ahol a hús-vér harcosok érvényesülhetnek.
Heppe továbbá megerősítette azt, hogy az E3 legjobbjának választott Titanfall folyamatos internetkapcsolatot követel meg, ami nem okozhat meglepetést, merthogy kizárólag multiplayer módot tartalmaz, illetve a különböző átiratok között lesznek különbségek. Az ugyan nem derül ki, hogy ez pontosan miben fog megmutatkozni, de tapasztalatból tudjuk, hogy a régebbi konzolon, az Xbox 360-on alacsonyabb felbontású textúrákat, kevésbé részletes effekteket, s talán kevesebb játékost láthatunk majd, mint PC-n vagy Xbox One-on.
Titanfall -- Megjelenés: 2014 Q1 -- Gépigény: nem ismert