A Titanfallt készítő Respawn Entertainment gárdáját a játékosok azzal vádolják, hogy lefizetik a sajtót. Az elmélet szerint a fejlesztők (feltehetőleg az EA segítségével) tetemes összegű pénzt áldoznak arra, hogy megvegyék a sajtó pozitív véleményét -- más magyarázat az érdeklődésre ugyebár egyszerűen nincs.
A vádakra a Titanfall producere, Drew McCoy válaszolt, mégpedig a NeoGAF hasábjain, ahol a következőket mondta: „Akik azt hiszik, hogy nem a több mint egy évtizedes, jól ismert sorozatok árnyékában éltünk az E3-as bemutatókor, pont akkora őrültséget beszélnek, mint amilyenek a lefizetésről szóló összeesküvés-elméleteik. Foggal-körömmel küzdöttünk azért, hogy létrejöhessen a játék, amiről addig senki sem tudott, s felkeltsük az érdeklődést. Megértem, hogy nem mindenkinek való, de azt mondani, hogy lefizetjük az embereket, tiszta elmebetegség, arról nem is beszélve, hogy ez a sértés netovábbja.„
Nehéz megmondani, hogy pontosan honnan jött az, hogy a Respawn lefizet mindenkit, de sejthető, hogy az EA-vel szemben táplált általános gyűlölet hozta ki ezt az emberekből. Nyilván ez nem sajátja az óriáskiadónak, hiszen a Sonyt, az Activisiont és jóformán minden más hasonló céget megvádoltak már hasonlóval.
Nyilván nem játszottam vele, nem túl releváns a véleményem, de engem például nem fizettek le, hogy ezt mondjam, és én sem kedvelem azt, amit az EA az elmúlt pár évben művelt.
De ez a játék akkor is frankó!
nem is azt mondom, hogy baj hogy vannak, csak hogy talán túlságosan is buták/lassúak,nyilván gyengére kell őket csinálni hisz csak ágyútöltelékek,de szerintem átestek a ló másik oldalára,nagyon lassan mozognak és nagyon magas a reakcióidejük,remélhetőleg ez megjelenésre megváltozik,vagy turbózzák őket fel egy kicsit vagy pedig agyon kell őket scriptelni, ha mindig csinálnak valamit akkor nem lesz olyan szemetszúró hogy nem érnek semmit :D
a fejlődési rendszer meg....hát mivel eléggé egysíkű műfajról van szó így nem is hiszem, hogy hatalmas áttörések lesznek a közeljövőben,mivel ezek a játékok a lövöldözésről szólnak így csak a lövöldözést tudják jutalmazni :D
most hogy belegondolok komolyan annyira király a játék hogy szinte senki nem is beszél arról,max poén szinten jön szóba, hogy a botok milyen iszonyatosan suták :D
Plusz magaslatokon, medium textúrákkal, amik undorítóan néznek ki, ultra low ez egyes helyeken egy Q8200-al 3.15Ghz-en és egy 850-en ketyegő 1 gigás GTX460-al nem bírja tartani a 60 FPS-t. Ez azért gáz. TIsztában vagyok vele hogy a játék új a vas pedig régi, de a látvány nem indokolja, főleg, hogy elvileg a VGA kevés neki, mert még ha a proci akkor megértem. High-ról mediumra állítva a textúrákat hatalmas gyorsulás volt.
Azzal pedig tisztában kellett, hogy legyenek, hogy ha beállnak egy olyan kiadóhoz, mint az EA, az emberek mindenben a rosszat fogják látni. Ha tényleg azt hitték, hogy nem, buták és naivak. :/
a fejlődési rendszer meg....hát mivel eléggé egysíkű műfajról van szó így nem is hiszem, hogy hatalmas áttörések lesznek a közeljövőben,mivel ezek a játékok a lövöldözésről szólnak így csak a lövöldözést tudják jutalmazni :D
most hogy belegondolok komolyan annyira király a játék hogy szinte senki nem is beszél arról,max poén szinten jön szóba, hogy a botok milyen iszonyatosan suták :D
Plusz magaslatokon, medium textúrákkal, amik undorítóan néznek ki, ultra low ez egyes helyeken egy Q8200-al 3.15Ghz-en és egy 850-en ketyegő 1 gigás GTX460-al nem bírja tartani a 60 FPS-t. Ez azért gáz. TIsztában vagyok vele hogy a játék új a vas pedig régi, de a látvány nem indokolja, főleg, hogy elvileg a VGA kevés neki, mert még ha a proci akkor megértem. High-ról mediumra állítva a textúrákat hatalmas gyorsulás volt.
Azzal pedig tisztában kellett, hogy legyenek, hogy ha beállnak egy olyan kiadóhoz, mint az EA, az emberek mindenben a rosszat fogják látni. Ha tényleg azt hitték, hogy nem, buták és naivak. :/