Tizenegy éve veti baljós árnyékát az egykor virágzó, most kihalt és sivár Földközi-tenger térségére egy rejtélyes torony, melyet sokan a Harmadik Tibériumháború egyik monumentumának tartanak. Ám az építmény belsejében egy idegen faj az emberi történelem legnagyobb invázióját készíti elő...
Nagyjából így kezdődik a sztori, mely bizonyára azoknak, akik végigjátszották a C&C: Tiberium Warst, ismerős, hiszen ez az a scin torony, melyet nem sikerült a GDI-nak lerombolnia, így az idegenek befejezhették az építését. Hősünk, Ricardo Vega parancsnok (egész pontosan és hivatalosan Forward Battle Commander), akinek össze kell állítania egy elitosztagot, hogy szembeszálljanak a globális krízissel. Legfőbb felszerelésük az átalakítható személyi fegyverrendszer lesz (nyilván valami hasonlót kell elképzelnünk, mint pl. a Crysisben), de kapunk egy, egyszerre több célkövető lövedéket is kibocsátó készséget, illetve kérhetünk bombázást anyahajóról felszálló gépektől, illetve akár ioncsapást is.
A készítők az FPS és a csapatalapú taktikai akció műfajok egyedi keverését ígérik innovatív megoldásokkal mind a fegyverek, mind a játékmechanizmus tekintetében, melyben egyszerre több gyalogos, páncélos és légi egységet is irányíthatunk majd úgy egy-, mint többszemélyes üzemmódokban.
A legmeglepőbb a sajtóanyagban az a kitétel, melyben Mike Verdu, az EA Los Angeles alelnöke és általános igazgatója elárulta: immár két éve (!) fejlesztik a programot, és most jött el az idő, hogy leleplezzék terveiket a nyilvánosság előtt. Ám még sok munka van vele: egyelőre 2008 őszét célozzák meg a kiadással, mely új generációs lesz, azaz a PS3, X360 és PC szentháromság jegyében készül. Képet egyelőre csak egyet mellékeltek, melyet megtaláltok a hírbe ágyazva - de nyilván hamarosan teljes gőzzel elindul majd a marketinggépezet.
Nagyjából így kezdődik a sztori, mely bizonyára azoknak, akik végigjátszották a C&C: Tiberium Warst, ismerős, hiszen ez az a scin torony, melyet nem sikerült a GDI-nak lerombolnia, így az idegenek befejezhették az építését. Hősünk, Ricardo Vega parancsnok (egész pontosan és hivatalosan Forward Battle Commander), akinek össze kell állítania egy elitosztagot, hogy szembeszálljanak a globális krízissel. Legfőbb felszerelésük az átalakítható személyi fegyverrendszer lesz (nyilván valami hasonlót kell elképzelnünk, mint pl. a Crysisben), de kapunk egy, egyszerre több célkövető lövedéket is kibocsátó készséget, illetve kérhetünk bombázást anyahajóról felszálló gépektől, illetve akár ioncsapást is.
A készítők az FPS és a csapatalapú taktikai akció műfajok egyedi keverését ígérik innovatív megoldásokkal mind a fegyverek, mind a játékmechanizmus tekintetében, melyben egyszerre több gyalogos, páncélos és légi egységet is irányíthatunk majd úgy egy-, mint többszemélyes üzemmódokban.
A legmeglepőbb a sajtóanyagban az a kitétel, melyben Mike Verdu, az EA Los Angeles alelnöke és általános igazgatója elárulta: immár két éve (!) fejlesztik a programot, és most jött el az idő, hogy leleplezzék terveiket a nyilvánosság előtt. Ám még sok munka van vele: egyelőre 2008 őszét célozzák meg a kiadással, mely új generációs lesz, azaz a PS3, X360 és PC szentháromság jegyében készül. Képet egyelőre csak egyet mellékeltek, melyet megtaláltok a hírbe ágyazva - de nyilván hamarosan teljes gőzzel elindul majd a marketinggépezet.
nyami-nyami
A Republic Commando nekem is nagyon tetszett, a Renegade már kevésbé, ezt meg majd meglátom. Az, ha jól tudom, még nem 100%, hogy a CryEngine2-t használják. Én jelenleg nem is örülnék neki, mert elég brutális a gépigénye, még alacsonyabb beállításokkal is, legalábbis a demó alapján ez a benyomásom. Mondjuk, a 7600GT-vel még nem néztem, de csak ezért nem szedem le megint a demót. Szerintem az UE3 is nagyon jó lenne, annak barátibb a követelménye.
Deltaleader, az alatt mit értesz, hogy "elit"? Csak azért kérdem, mert szerintem az RC óta azért volt néhány nagyszerű csapatalapú FPS, gondolok itt a BiA sorozatra, a R6: Vegasra és a SWAT 4-re és a GRAW játékok sem rosszak.