A C&C harmadik részének sikere talán még a készítőket is
meglepte, bár kétségtelen tény, hogy okos döntések egész sorát hozták meg,
melyek a sikerhez vezettek: visszanyúltak a gyökerekhez, látványosra cserélték
a köntöst, és hagyták, hogy a széria mágikus lelke átjárja az egészet. Az
eredmény: régi és új rajongók milliói, díjeső, boldogság. Márpedig ennek
gyümölcsét egy olyan jó marketingérzékű kiadó, mint az EA, tutira leszüreteli.
Épp emiatt nem volt meglepő, amikor kiderült: a 2007. februárjában licencelt
CryEngine valószínűleg egy C&C FPS mellkasában fog dobogni, aztán
szeptemberben meg is jelent az EALA stúdió állásajánlata, melyben egy ilyen
projekthez kerestek munkaerőt. Az azóta csak C&CX kódnéven emlegetett
cuccról azóta azonban mélyen hallgatott mindenki... mostanáig.
Ma ugyanis kiderült: ismét a mindig a tűz közelében lévő Game Informer magazin halászta ki a nagy halat, és januári számuk címlapszenzációja lesz a nagy bejelentés: a Tiberium című FPS. Mivel a lap nyilvánvalóan nem akarja előre lelőni a poént, ezért csak pár információt szellőzettek meg előre. Íme:
(Alant a Renegade-ből láthattok pár képet!)
Ma ugyanis kiderült: ismét a mindig a tűz közelében lévő Game Informer magazin halászta ki a nagy halat, és januári számuk címlapszenzációja lesz a nagy bejelentés: a Tiberium című FPS. Mivel a lap nyilvánvalóan nem akarja előre lelőni a poént, ezért csak pár információt szellőzettek meg előre. Íme:
- A sztori 11 évvel a harmadik tibérium háború után játszódik.
- Az általunk irányított főhős neve Ricardo Vega, egy rutinos GDI parancsnok, akit jól megérdemelt nyugállományából hívnak vissza, hogy megakadályozza a Nod legújabb ördögi tervének megvalósulását.
- A küldetések a mediterrán vörös zóna térségében zajlanak.
- Csapatalapú akcióra számíthatunk.
- A csapatok megnevezése R.A.I.D. (Rapid Assault and Intercept Deployment).
- Az eddig megismert csapattípusok: infantry, missile infantry, Titan, Orca.
- Lesznek speciális erőink is, mint például az Orbital Slug.
(Alant a Renegade-ből láthattok pár képet!)
Jah és remélem lesznek benne Scrin-ok.
!!! (Forever GDI)!!!
lehet,hogy jó lesz és még úgy is buknak vele,mert akik az RTSt szerették,nem biztos,hogy ez tetszeni fog,de lehet hogy FPS rajongóknak meg igen
Mire kiadják a játékot valjuk be a Far Cry motor már nem lesz olyan csillivilli, persze csiszolhatnak rajta... és ugyebár a történet
A Renegade-nek biztosan nem a szép motor volt az erőssége hanem a környezet amit megszoktál az RTS-ben, ennek ellenére én is többet vártam volna, izgalmasabbat.... de már rég volt.
Bízzunk a fejlesztőkben, és reménykedjünk h ez bomba ként fog robbanni
A renegade-t rengetegen lehúzták ez tény,de ez engem nem akadályozott meg abban,hogy 6-szor végigvigyem.És tetszett!Nagyon!Igaz,hogy az AI hihetetlen ostoba volt,a tetemek eltűntek,vér sem volt,ráadásul a grafika is kezdett zavarni,főleg mikor a falon keresztül átrakták a fegyvert és lelőttek,én meg nem tudtam őket kinyírni.
AKi igazi C&C fan,szerintem az próbálja ki mindenképp.Én is ezt fogom tenni.
Most az EA kezében van a dolog, így elvárom, hogy valami jó játékot összedobjanak belőle. JÓ-t, mert az EA alapvetően ilyeneket ad ki a kezéből... Más kérdés, hogy ötletekben néha hiány van. De eddig még egy megvásárolt EA játékon sem untam el magam, minddel jól szórakoztam (LotR játékaik, MOH-sorozat, AoX, The Godfather). Szóval bízok benne, hogy most legalább jó játékot kapunk, ha nem is tökéleteset...
(Nekem meg ideje lenne végre C'n'C 3-azni . )
Az viszont bánt, hogy:
-csapatalapú "mókát" ebbe is beleerőltetik. Nekem nem jön be, hogy ma minden játékban nyomulni kell ezzel, hogy "irányítani, taktikázni". Én pl. szeretek klasszikus módon egyszemélyes hadseregként lövöldözni... Az is lehet taktikus. De ez csak SZVSZ.
-A másik: miért kell egy mo... khm. GDI katonát irányítani...??? Olyan szívesen szolgálnám Kane-t :Z.
Akkor mit keres a borítón az az EA Games logó?