
A C&C harmadik részének sikere talán még a készítőket is
meglepte, bár kétségtelen tény, hogy okos döntések egész sorát hozták meg,
melyek a sikerhez vezettek: visszanyúltak a gyökerekhez, látványosra cserélték
a köntöst, és hagyták, hogy a széria mágikus lelke átjárja az egészet. Az
eredmény: régi és új rajongók milliói, díjeső, boldogság. Márpedig ennek
gyümölcsét egy olyan jó marketingérzékű kiadó, mint az EA, tutira leszüreteli.
Épp emiatt nem volt meglepő, amikor kiderült: a 2007. februárjában licencelt
CryEngine valószínűleg egy C&C FPS mellkasában fog dobogni, aztán
szeptemberben meg is jelent az EALA stúdió állásajánlata, melyben egy ilyen
projekthez kerestek munkaerőt. Az azóta csak C&CX kódnéven emlegetett
cuccról azóta azonban mélyen hallgatott mindenki... mostanáig.
Ma ugyanis kiderült: ismét a mindig a tűz közelében lévő
Game Informer magazin halászta ki a nagy halat, és januári számuk
címlapszenzációja lesz a nagy bejelentés: a
Tiberium című FPS. Mivel a lap nyilvánvalóan nem akarja előre lelőni a poént, ezért csak
pár információt szellőzettek meg előre. Íme:
- A
sztori 11 évvel a harmadik tibérium háború után játszódik.
- Az
általunk irányított főhős neve Ricardo Vega, egy rutinos GDI parancsnok,
akit jól megérdemelt nyugállományából hívnak vissza, hogy megakadályozza a
Nod legújabb ördögi tervének megvalósulását.
- A
küldetések a mediterrán vörös zóna térségében zajlanak.
- Csapatalapú
akcióra számíthatunk.
- A
csapatok megnevezése R.A.I.D.
(Rapid Assault and Intercept Deployment).
- Az
eddig megismert csapattípusok: infantry, missile infantry, Titan, Orca.
- Lesznek
speciális erőink is, mint például az Orbital Slug.

Nos, egyelőre csak ennyi tehát, amit tudunk, illetve a bal oldalt látható egyszem screenshot. Egy EALA belsős
korábban megszellőztette, hogy a cucc kicsit C&C, kicsit Battlefield lesz,
és a csapatokra vonatkozó kitételek ezt erősíteni látszanak az nyilvánvaló,
hogy a szólista kampány mellé kapunk majd egy igen erős multit is. Mindenesetre
annak a puszta gondolata, hogy esetleg vezethetjük az univerzum híres
járgányait, mint mondjuk az Orcát vagy a Titant, szerintem minden rajongót
felizgat; a Renegade-ben ha valami valóban jó volt, az épp ez az elem, ahogy
fölénk magasodtak az ismert épületek, ahogy szembeszálltunk az ismerős
egységekkel. Ha a srácok mindezt egy megfelelő grafikai körítéssel párosítják
(a CryEngine igen jó választásnak tűnik...), hozzátesznek egy BF-féle mókát,
valami nagyon nagy siker szagát érzem máris a levegőben. Természetesen amint
többet tudunk az egészről, lóhalálában hozzuk a híreket!
(Alant a Renegade-ből láthattok pár képet!)
Jah és remélem lesznek benne Scrin-ok.
!!!
lehet,hogy jó lesz és még úgy is buknak vele,mert akik az RTSt szerették,nem biztos,hogy ez tetszeni fog,de lehet hogy FPS rajongóknak meg igen
Mire kiadják a játékot valjuk be a Far Cry motor már nem lesz olyan csillivilli, persze csiszolhatnak rajta... és ugyebár a történet
A Renegade-nek biztosan nem a szép motor volt az erőssége hanem a környezet amit megszoktál az RTS-ben, ennek ellenére én is többet vártam volna, izgalmasabbat.... de már rég volt.
Bízzunk a fejlesztőkben, és reménykedjünk h ez bomba ként fog robbanni
A renegade-t rengetegen lehúzták ez tény,de ez engem nem akadályozott meg abban,hogy 6-szor végigvigyem
AKi igazi C&C fan,szerintem az próbálja ki mindenképp.Én is ezt fogom tenni
Most az EA kezében van a dolog, így elvárom, hogy valami jó játékot összedobjanak belőle. JÓ-t, mert az EA alapvetően ilyeneket ad ki a kezéből... Más kérdés, hogy ötletekben néha hiány van. De eddig még egy megvásárolt EA játékon sem untam el magam, minddel jól szórakoztam (LotR játékaik, MOH-sorozat, AoX, The Godfather). Szóval bízok benne, hogy most legalább jó játékot kapunk, ha nem is tökéleteset...
(Nekem meg ideje lenne végre C'n'C 3-azni
Az viszont bánt, hogy:
-csapatalapú "mókát" ebbe is beleerőltetik. Nekem nem jön be, hogy ma minden játékban nyomulni kell ezzel, hogy "irányítani, taktikázni". Én pl. szeretek klasszikus módon egyszemélyes hadseregként lövöldözni... Az is lehet taktikus. De ez csak SZVSZ.
-A másik: miért kell egy mo... khm. GDI katonát irányítani...??? Olyan szívesen szolgálnám Kane-t :Z.
Akkor mit keres a borítón az az EA Games logó?