Sajnos nem minden játék érheti el a győztes kategóriát. Vannak próbálkozások, melyek alapjában véve már bukásra vannak ítélve. Más alkotások nagyon sokáig esélyesek az elismerés elérésére, de végül valamiért mégis lecsúszik a "dobogóról". No és persze vannak olyan játékok is, melyek egész szép értékelést érnek el a szaksajtón belül, de valamiért még sem fogynak olyan jól, mint az várható lenne a százalékokból. Minden bizonnyal a Juiced 2: Hot Import Nights és a Stuntman: Ignition című autósjátékok is ebbe az utóbbi kategóriába sorolhatók. Tehát ebből már nyíltan leszűrhetitek, hogy bizony mindkét említett stuff csúfosan megbukott az eladási statisztikát oltárán, s a miértre most választ kapunk.
Mert hogy a THQ nem szeretett volna köntörfalazni, s valami olcsó kifogásra fogni a vereséget. Szerintük igenis bennük van a hiba, s magyarázatot is adtak erre. Először is véleményük szerint a Juiced 2: Hot Import Nightsszal kapcsolatban az volt az alapvető hiba, hogy egyszerűen túl sok platformra készült el (egészen pontosan hatfajta verzióról van szó), s ezeket mind egyetlen egy csapat készített el - így megosztott volt az erőforrás, ami meglátszott a végeredményen. A Stuntman: Ignition című alkotásnál viszont az igazán nagy bűnt az agyonscriptelt, lineáris játékmenetben vélték felfedezni.
A srácok tanultak ezekből a keserű tényekből, s első fontos lépésük az lesz, hogy ezentúl egy alattuk dolgozó fejlesztőcsapat sem készíthet el egy játékot három platformnál többre. Reméljük, hogy kezdetnek ez is elég lesz egy szebb és pénzösszegekben gazdagabb jövő eléréséhez.
Mert hogy a THQ nem szeretett volna köntörfalazni, s valami olcsó kifogásra fogni a vereséget. Szerintük igenis bennük van a hiba, s magyarázatot is adtak erre. Először is véleményük szerint a Juiced 2: Hot Import Nightsszal kapcsolatban az volt az alapvető hiba, hogy egyszerűen túl sok platformra készült el (egészen pontosan hatfajta verzióról van szó), s ezeket mind egyetlen egy csapat készített el - így megosztott volt az erőforrás, ami meglátszott a végeredményen. A Stuntman: Ignition című alkotásnál viszont az igazán nagy bűnt az agyonscriptelt, lineáris játékmenetben vélték felfedezni.
A srácok tanultak ezekből a keserű tényekből, s első fontos lépésük az lesz, hogy ezentúl egy alattuk dolgozó fejlesztőcsapat sem készíthet el egy játékot három platformnál többre. Reméljük, hogy kezdetnek ez is elég lesz egy szebb és pénzösszegekben gazdagabb jövő eléréséhez.
a JUICED 2 nagyon jó játék sokkal jobb mint szinte bármelyik NFS az irányítás se rossz csak a gépigény magas....
a stuntman-al nem játszottam de lehet h bepótolom
Például nálam olyan, mint egy diavetítés, pedig a gépem az ajánlott kategóriába tartozik.
Ez a probléma állítólag megoldódik, ha a Windowsban, a Vezérlőpult menüben kikapcsoljuk a hangot -de akkor meg a játékélmény 0-ra csökken- legalább nem halljuk az autók monoton "porszívóhangját".
Én nem ajánlom senkinek sem ezt a játékot, a mai napig is a NFS: Carbon-nal szoktam játszani, sokkal igényesebb darab, ráadásul a gépigénye közel sem olyan vészes.
Például nálam olyan, mint egy diavetítés, pedig a gépem az ajánlott kategóriába tartozik.
Ez a probléma állítólag megoldódik, ha a Windowsban, a Vezérlőpult menüben kikapcsoljuk a hangot -de akkor meg a játékélmény 0-ra csökken- legalább nem halljuk az autók monoton "porszívóhangját".
Én nem ajánlom senkinek sem ezt a játékot, a mai napig is a NFS: Carbon-nal szoktam játszani, sokkal igényesebb darab, ráadásul a gépigénye közel sem olyan vészes.
ha megmarad az 1. rész stílusa, csak modern grafikával, és normális IQ-val.. a 2. rész óta rájöttem hogy az az állandó keresztbeállás az egyenes utakon is a megrémülés lett volna.. de sztem egy profi sofőr ne ijedjen meg így.. jobb lett volna ha pl egy egy komolyabb ütközés után kezdene csak el félni
Egyébként pedig szerintem jó játékokat csináltak mint PL:.A Punisher,S.T.A.L.K.E.R.,company of heroes stb...