Abban azt hiszem egyetérthetünk, hogy az első dolog, amit a következő konzolgenerációval kapcsolatban elvárhatunk, hogy az erősebb hardverelemeknek köszönhetően a játékok gyorsabban tudjanak futni. 60 fps lebeg mindenki szeme előtt, s noha erre tényleg megvan a lehetőség, a nyitócímek közül több program is inkább marad a 30 fps értéknél.
Az Eidos Montreal berkeiben készülő Thief is azon programok közé tartozik, amelyek nem hajszolják a minél nagyobb képkocka/másodperc értéket. A fejlesztést vezető Stephane Roy szavaiból az vehető ki, hogy a játékuk PlayStation 4-re írt változata maximálisan 30 fps-t tud felmutatni, hiszen egy ilyen típusú játék esetében nem a gyorsaság az elsődleges szempont.
„Egy lövölde esetében ez nem is kérdés; minél nagyobb az fps-érték, annál jobb. Azonban egy olyan típusú játék szempontjából, mint amilyenen én is dolgozok, más a helyzet. Nem akarom a csapatomat emiatt hajszolni, ha nem létfontosságú. Ha a játékos nem látja a különbséget, akkor én inkább részletesebb fizikát szeretnénk, mintsem 60 fps-t.”
Már John Carmack is megmondta, hogy a következő generáció első programjai továbbra is az alsó határnak számító 30 fps-t fogják megcélozni, s nem csak a Killzone: Shadow Fall marad ezen az értéken, hanem nagy valószínűséggel az új Thief is -- persze csak konzolon, PC-n ugyanis, ha nincs a programban lekorlátozva, a határ a csillagos ég.
Érkezett továbbá egy fejlesztői videó, amiben a csapat arról beszél milyen az új játékon dolgozni, mely ugyebár egy gazdag múlttal és nagy rajongói táborral rendelkező sorozat felfrissítése.
15 vs 30 vs 60 FPS
elhiszem meg tudom hogy van különbség,de nekem sose volt szembetűnő,ezért nem is értettem a siránkozást soha erről az egészről és ezért mondom hogy inkább legyen frankóbb fizika mint kétszerannyi képkocka
amúgy szerintem ha nem beszélnének róla észre se vennék az emberek amíg be nem kapcsolják az FPS feltűntetését
15 vs 30 vs 60 FPS
huszonakármennyi alatt természetesen én is észreveszem hogy valami nem okés
szóval ja, inkább jöjjön a frankóbb fizika mint a kismillió képkocka