No természetesen egy hibáért még senkit nem feszítenek keresztre, de a Dungeon Lords olyan borzalmasan rossz lett, hogy az ember elkezdte kétségbe vonni, hogy Davidnek komoly szerepe volt például a zseniális Wizardry 7-ben is. Mindegy is, kár a múlton keseregni, amikor már itt is a jövő a The Orb & the Oracle képében. Az első dizájneri ballépést mindenesetre máris sikerült elkövetniük az új címmel, ugyanis a logó alatt apró betűkkel szerepel a tragikomédiának is beillő Dungeon Lords felirat - ezzel mindenkiben tudatosítják, hogy mégis, mihez tartozik szent gyermekük. A játék fejlesztője amúgy még mindig a Heuristic Park (Bradley saját cége), kiadója pedig a Gothic harmadik részének minőségéért okolható JoWooD.
A programban egy hatalmas fantasztikus világot deríthetünk fel, amelyben folyamatosan zajlik majd az akció, és amely elképesztően részletes külső, illetve belső helyszínekkel csábít. Miközben átvágunk a hegyeken, erdőkön és mocsarakon, számtalan rusnyaság próbálja majd meg kioltani az életünket -- illetve csökkenteni az életerőpontjainkat -- ezek baját azonban elláthatjuk az új és robosztus (ne is kérdezd) harcrendszerrel, amelyet átitat a mágia, és természetesen teljesen valós időben zajlik majd. 25 különböző kasztból választhatunk, és hősünkkel egy epikus, nem lineáris egyjátékos, valamint egy együttműködésre épülő többjátékos kaland szálait bogozhatjuk majd ki. Menet közben több ezer fegyvert, varázslatot, tárgyat és relikviát találhatunk -- mindegyik használható lesz. Ha pedig mindez nem volna elég, személyre szabott küldetések, titkos kasztok, és D.W. Bradley által írt csavaros történet vár majd ránk "valamikor". Ígéretesnek hangzik, de a Dungeon Lords is annak hangzott leírva...
A programban egy hatalmas fantasztikus világot deríthetünk fel, amelyben folyamatosan zajlik majd az akció, és amely elképesztően részletes külső, illetve belső helyszínekkel csábít. Miközben átvágunk a hegyeken, erdőkön és mocsarakon, számtalan rusnyaság próbálja majd meg kioltani az életünket -- illetve csökkenteni az életerőpontjainkat -- ezek baját azonban elláthatjuk az új és robosztus (ne is kérdezd) harcrendszerrel, amelyet átitat a mágia, és természetesen teljesen valós időben zajlik majd. 25 különböző kasztból választhatunk, és hősünkkel egy epikus, nem lineáris egyjátékos, valamint egy együttműködésre épülő többjátékos kaland szálait bogozhatjuk majd ki. Menet közben több ezer fegyvert, varázslatot, tárgyat és relikviát találhatunk -- mindegyik használható lesz. Ha pedig mindez nem volna elég, személyre szabott küldetések, titkos kasztok, és D.W. Bradley által írt csavaros történet vár majd ránk "valamikor". Ígéretesnek hangzik, de a Dungeon Lords is annak hangzott leírva...
A többi meg majd elválik.
A többi meg majd elválik.
Mert ha igen akkor ígéretesnek hangzik.
Mert ha igen akkor ígéretesnek hangzik.