• Még tavaly jelentették be a The Lord of the Rings: Gollum érkezését
  • Mely lényegében egy lopakodásra kihegyezett akció-kalandjáték lesz Gollammal a főszerepben
  • Most pedig új információkat is megtudhattunk egy friss interjúnak hála

Körülbelül kilenc hónappal ezelőtt a Daedalic Entertainment elárulta, hogy új Gyűrűk Ura játékon dolgozik, méghozzá nem is akármilyenen. A The Lord of the Rings: Gollum főhőse ugyanis maga Gollam lesz, a játékmenete pedig ebből kifolyólag az epikus csaták és az orkok hősies lekaszabolása helyett pedig a lopakodásra és sunnyogásra helyezi majd a hangsúlyt. A koncepció érdekes, annyi biztos, azonban a bejelentésen túl a fejlesztők nem árasztottak el minket információkkal. Egészen eddig.

the-lord-of-the-rings-gollum-03.jpg

Most ugyanis egy friss interjúnak hála kiderült néhány apróbb részlet a The Lord of the Rings: Gollum kapcsán. A játék egyik tervezője, Martin Wilkes, például arról beszélt, hogy Gollam meghasadt személyisége kifejezetten jól jött nekik. Sok játékban szerinte röhejesen fest, mikor egy karakter saját magához kezd beszélni, hogy a játékost segítse (például: „Itt tuti nem jutok át, túl sok az őr.”), ők viszont bátran alkalmazhatták ezt a megoldást, hiszen Gollam már a filmekben is folyton magával beszélget a hasadt személyisége miatt.

A több énünk azonban nem csak itt jut majd fontos szerephez. Wilkes szerint a játék során folyton Gollam és Sméagol személyisége versenyez majd egymással az irányításért, nekünk pedig pályánként 3-4 döntéshelyzetben meg kell határoznunk, hogy mégis melyiküket támogatjuk. Nem árt azonban alaposan megfontolni a döntést: amennyiben kiállunk az egyik oldal mellett, úgy a továbbiakban a másik oldal opcióit nehezebben választhatjuk majd.

A The Lord of the Rings: Gollum 2021-ben érkezik majd PC-re és következő generációs konzolokra.

lord-of-the-rings-gollum-announcement-900x506.jpg