A ZeniMax Online és a Bethesda közös produkciója, a PC-re idén április 4-én érkező The Elder Scrolls Online a világ legdrágább játéka címére pályázik, már ha igazak a pletykák, amely a Superannuationtól indult ki az alábbi Twitter-üzenet képében:
200 millió dollár, oké, ez valójában még nem rekord, de ha hozzávesszük, hogy sok DLC-t terveznek, akkor ez az összeg még könnyen meghaladhatja a jelenlegi rekordert, ami a GTA 5 266 millió dolláros költségvetéssel. Viszont egy nagyköltségvetésű blockbusterre már most futná belőle, mint amilyen a Tűzgyűrű vagy a Vasember 3 volt tavaly, amelyek megközelítőleg szintén ennyibe kerültek.
A tweet azonban hamar törlésre került, és azóta sem mondott senki semmit a dologról, tehát egyáltalán nem biztos, hogy eme összeg fedi a valóságot, bár manapság cseppet sem lenne meglepő, ha a fejlesztés és kiadás hercehurcája végén (reklám, DLC-k, stb.) tényleg ennyit írnának a júniusban PS4-re és Xbox One-ra is megérkező, igen ambiciózusnak tűnő MMORPG számlájára.
A TERA-val nem próbálkoztam, a WoW-al 3 évig játszottam.
A meglátásod helytálló, de ezzel sem jutottunk előre. A havidíjas rendszer hátránya, a játékos ideje, a B2P rendszer hibája az érdemi endgame content frissítések hiánya, míg a F2P rendszernek pedig a játék nagy részének a lekorlátozása. Én ezek közül, még mindig a havidíjas rendszert tartom a legkorrektebbnek, de ez ízlés kérdése.
Örülnék, ha megválaszolnál nekem egy kérdést. Mivel a TERA-t is felhoztad példának, gondolom játszol/játszottál vele. Hallottam, hogy bár F2P rendszer van ott is, egyáltalán nem zavaró. Igaz ez?
Mellesleg egy baj van a havidíjjal és ez a probléma a rendszer létezése óta fennáll, tegyük fel ha én kifizettem a havidíjat és mégis úgy alakul, hogy alig van időm játszani, akkor mi van?
Bárki kerülhet abba a helyzetbe, hogy az előzetes terveivel ellentétben nem tud időt szakítani valamire, akkor kidobta a pénzt az ablakon, meg igazából onnantól, hogy kifizette az ember gyakorlatilag rá van kényszerülve, hogy játsszon, az F2P-nél nincs ilyen, ott ha 2 hónapig nem játszol vagy ne adj isten 1 évig, akkor sincs gond. :)
A TERA-val nem próbálkoztam, a WoW-al 3 évig játszottam.
A meglátásod helytálló, de ezzel sem jutottunk előre. A havidíjas rendszer hátránya, a játékos ideje, a B2P rendszer hibája az érdemi endgame content frissítések hiánya, míg a F2P rendszernek pedig a játék nagy részének a lekorlátozása. Én ezek közül, még mindig a havidíjas rendszert tartom a legkorrektebbnek, de ez ízlés kérdése.
Örülnék, ha megválaszolnál nekem egy kérdést. Mivel a TERA-t is felhoztad példának, gondolom játszol/játszottál vele. Hallottam, hogy bár F2P rendszer van ott is, egyáltalán nem zavaró. Igaz ez?
"de ha téged ez az ingyenes semmitevés kielégít én nem állok az utaba."
Ez nem tudom honnan jött, de egészségedre!
Tételezzük fel, hogy fél óra alatt, valóban kilehet találni egy olyan rendszert, ami jó a játékosoknak, jó a kiadónak, és jó a befektetőknek. Mi lenne az? Érdekelne.
Mellesleg egy baj van a havidíjjal és ez a probléma a rendszer létezése óta fennáll, tegyük fel ha én kifizettem a havidíjat és mégis úgy alakul, hogy alig van időm játszani, akkor mi van?
Bárki kerülhet abba a helyzetbe, hogy az előzetes terveivel ellentétben nem tud időt szakítani valamire, akkor kidobta a pénzt az ablakon, meg igazából onnantól, hogy kifizette az ember gyakorlatilag rá van kényszerülve, hogy játsszon, az F2P-nél nincs ilyen, ott ha 2 hónapig nem játszol vagy ne adj isten 1 évig, akkor sincs gond. :)
amúgy nem 5-8k lesz a havidíj csak 3k,vicces is lenne 30 dolcsis havi díj,fel is köthetnék magukat az első hónap leteltével a Zenimaxosok
Mivel nincs havidíj, így tartalmas frissítések sem várhatóak, ami nem lenne akkor nagy baj, ha legalább 1-2 kiegészítőt kiadnának hozzá. Viszont azt sem fognak. Így a GW2 - például nekem - 2 hónap után unalomba fulladt.
én úgy tudom hogy a GW2 eléggé el van hanyagolva content ügyileg a GW1-hez képest