- Renegeteg hibára és bosszantó bugra számíthatnak a hétvégén rajtoló bétateszt résztvevői
- A PC-s változat ígérkezik a legrosszabbnak
- The Division PC Guru előfizetési akció
Január 28-án elsőként az Xbox One tulajdonosok vethetik bele magukat a The Division csapat-orientált küzdelmeibe, majd egy nappal később a PS4-en és PC-n játszók is belevághatnak a halálos kórral fertőzött, bandák által fosztogatott New Yorkban játszódó kalandba. Ám az élmény egészen biztosan nem lesz még kielégítő, ugyanis a bétaváltozat annak ellenére is számos hibát rejt, hogy az alfa verzióhoz képest 10.000 bugot irtottak ki belőle a fejlesztők a legfrissebb patch kiadási megjegyzése szerint.
A Ubisoft össze is gyűjtötte, hogy mely problémákról tudnak eddig, amik megkeseríthetik a bétázók élményeit, és hát mi tagadás, akad még javítanivaló a programon. Például mind a három platformon komoly gondot jelent, hogy a respawnok után nagyon lassan töltődnek be a textúrák, az egyik küldetés során (Saving Private O’Brian), pedig a második hullámban támadó ellenfelek egyszerűen nem lőnek ránk, ha az első támadókkal túlságosan gyorsan elbántunk. Emellett a térképen található GPS gyakran navigál majd minket rossz helyre (zsákutcákba, a bétában bejárható területen kívülre), a Dark Zone-ban járva biztosan akad majd problémánk hangüzenetek váltásával, és ne lepődjünk meg, amikor egyszerűen kizuhanunk a semmibe játéktérről, ha egy olyan online játékoshoz csatlakozunk, aki éppen az intro átvezető animációját szemléli. Utóbbi esetben kilépés után a legutolsó checkpointnál találjuk majd magunkat.
Nem meglepő módon a PC-s verzió tűnik a legproblémásabbnak, hiszen a felsoroltak mellett a számítógépen játszók számíthatnak rá, hogy Windows 10 alatt képtelenek lesznek felvételeket rögzíteni a programból külső eszköz (pl. Atomos Assassin, Elgato Gaming HD60, Atomos Shogun) segítségével, néha nem tudnak majd lőni vagy fegyvert váltani, a VSync-et bekapcsolva pedig súlyosan zuhanni fog a képfrissítési érték. A The Division egyelőre nem kedveli az Nvidia videokártyákat sem, így számos grafikai bug jelentkezhet az ilyen hardvert használóknál, ahogyan az 1080p-nél nagyobb felbontásban szemlét karaktergeneráló képernyő esetében is. A Dark Zone-ban pedig kerüljük a tömeget, mert ilyen esetekben komoly szaggatás és az animációk töredezettsége is előfordulhat.
PS4-en és Xbox One-on kicsivel jobb a helyzet, az ismert hibák közül a kontrollerek rezgő funkciójának respawn utáni állandó bekapcsolódása lehet bosszantó, illetőleg nem árt figyelnünk arra, hogy mikor jár le az Xbox Live és PS Plus előfizetésünk, ugyanis amennyiben ez pont akkor következik be, mikor egy Dark Zone checkpointnál járunk, akkor könnyen ottragadhatunk örökre.
A The Division pedig előre láthatóan bukta lesz. Inkább fejlesztenék még 1-2 évet, de ha így is megveszik minek? Gondolom ez is olyan bukta lesz mint az új SW:BF, 10/8 ember szidja még is elment belőle 10 millió...
Ráfizettem a watch dogs-nél is a crew-nál is és a FC4 se vitte a pálmát.
Itt is megvárom míg kijön, letesztelik az emberek kellően, azt majd talán ha elég jó kritikákat olvasok róla akkor talán belefeccölök.
Egyelőre felejtős
A leírtakból úgy érződik mintha csak egy erősebb alphánál tartanának a srácok, nem egy megjelenéstől kicsivel több, mint egy hónapra lévő játéknál.
A The Division pedig előre láthatóan bukta lesz. Inkább fejlesztenék még 1-2 évet, de ha így is megveszik minek? Gondolom ez is olyan bukta lesz mint az új SW:BF, 10/8 ember szidja még is elment belőle 10 millió...
A leírtakból úgy érződik mintha csak egy erősebb alphánál tartanának a srácok, nem egy megjelenéstől kicsivel több, mint egy hónapra lévő játéknál.