- Rengeteg felhasználó futott bele egy kellemetlen bugba az utóbbi napokban
- A magas szintű felszerelési tárgyak craftolásakor lép fel a hiba
- Az érintett felhasználók nem tudnak belépni a játékba
- A Ubisoft már nyomoz az ügyben, de még nincs megoldása a bugra
Szó mi szó, a Ubisoft technikailag remekül összerakta a The Divisiont, és a rajtkor döcögő szerverek megregulázása óta szinte problémamentesen fut (na jó, a Simon Burris mellékküldetést és az épületszárnyak fejlesztését leszámítva) mindenkinél az RPG elemekkel dúsított online lövölde. De csak szinte, mert az utóbbi napokban egy komoly bug keseríti meg a Divízió ügynökeinek mindennapjait, amire egyelőre még nincs ellenszere a fejlesztőknek.
A probléma akkor lép fel, ha magas szintű cuccok tervrajzait vásároljuk meg magunknak, majd elkezdjük összebarkácsolni őket. Ekkor egy idő után valamiért kizáródunk a felhasználói fiókunkból, és nem férünk hozzá a The Division szervereihez. A Redditen számos panaszos bejegyzés olvasható ezzel kapcsolatban, a Shen187 nevű felhasználó például leírja, hogy elsőként akkor futott bele a bugba, mikor egy hátizsák blueprintjére csapott le (később pedig egy térdvédő craftolását követően járt ugyanígy). A Dark Zone-ban csatlakozott a csapattársaihoz, és bár a karakterén látszódtak a felszerelési tárgyak, gyakorlatilag egyiket sem tudta használni. Megpróbált ki-, majd újra bejelentkezni, hátha helyreáll a rend, ám ekkor már képtelen volt felhasználói fiókjához hozzáférni.
A problémával azonban nem ő találkozott egyedül, a játék fórumán már 250 oldalasra duzzadt a bughoz kapcsolódó bejegyzések sora. A Ubisoft tud a hibáról, de a fejlesztők egyelőre képtelenek megfejteni annak okát.
„Utánanézünk a dolognak, nem szükséges minden csatornánkat telespammelni ezzel. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, és jelentkezünk, ha bármilyen fejlemény van az ügyben. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, reméljük, hamarosan megoldódik a probléma.” – írta a fórumra a Ubisoft egyik munkatársa kissé ridegen. A szakember emellett azt javasolta, hogy minden érintett játékos jelezze a problémáját az ügyfélszolgálat felé is a biztonság kedvéért.
Ez ám a hozzáállás gyerekek . A "kedves" Ubi helyében én inkább azon törném magamat hogy minél előbb megoldódjon a probléma,és nem azokat oktatnám ki eléggé bunkó hangnemben,akik megvették a játékomat. Amint látom van jópár bug még ezen kívül is ,amin lehetne javítani ;)