Ma délben véget ért a The Division zárt bétatesztelése, a három platformon zajlott, egy alkalommal meg is hosszabbított tesztlehetőség pedig alkalmat adott arra, hogy számos érdeklődő első kézből szerzett tapasztalatokkal gyarapodjon az év egyik legjobban várt játékával kapcsolatban. Négy nap, habár nem sok, ahhoz éppen elég, hogy a program megtegye az első benyomását, a potenciális vásárló, azaz TE, pedig könnyebben dönthessen arról, kell-e neki a New York-i akciózás, vagy sem.
Az érdekel most minket, hogy az eddig látottak alapján, mennyire tetszik a The Division?
Milyen a játékmenet, a játéktér, a grafika? A béta eloszlatta a kételyeket a programmal kapcsolatban, vagy éppenséggel távolabb tolt magától? Mit gondolsz, érdemes megvenni, vagy inkább kimarad a márciusban esedékes játék?
Nagy szeretettel várjuk a válaszaitokat, amivel elsősorban a közösség többi, a bétából esetleg kimaradt tagjainak nyújthattok segítséget élménybeszámolótokkal. Jöhetnek tehát a vélemények, nagyon kíváncsiak vagyunk!
Eddig is pozitívan álltam a játékhoz, de sikerült kellemeset csalódnom. Előrendelve.
-A játék egy PC-s Destiny.... és azt lehet mondani hogy nem sok ilyen játék van PC-n.
-Korábban féltem a pálya mérettől de béta alapján azt kell hogy mondjam elég lesz az elején.
-PC-s bétához képest nagyon jól van optimalizálva semmilyen fagyás vagy más problémám nem volt.
- A város nagyon részletes és lesz mit csinálni.
Dark Zone: Aki egyedül játszotta a Betát és egyedül játszana mikor megjelenik akkor ez nem az ő játéka.. miért? Sok véleményt láttam a Dark zonnal kapcsolatban de a zóna úgy jó ahogy van csak a ubi nem hangsúlyozta eléggé persze miért tenné hogy ezt a játékot csak olyanok vegyék meg akik csapatban tolják.. sajnos ez van.. nagyon ajánlatos hogy ne egyedül játsz mert a storyba is egyedül leszel nem lesznek botok....
Sok negativ vélemény kering az interneten a tartalommal kapcsolatban:
A játék küldetéseinek nagyból 5%-át oldották fel a bétára és nagyon figyeltek arra hogy ne mutassanak sokat.
Repetitiv? A kérdés az hogy egyedül játszol?.... Akinek nem lesz társasága az inkább felejtse el a játékot és várjon a wildlands-re
Boss/botok? Az első fő küldetés ami a kórházhoz vezet újra lehet kezdeni bármikor és emelheted a nehézségi szintet.. és amilyen szintű vagy olyan szintű botokat is ad és ott a boss is már elég erős és komoly figyelemre van szükség hogy ne haljatok meg.
Ez egy RPG .. Én rengeteget időt öltem a WoW-ba és nekem nagyon tetszik hogy lehet girelni a karaktert és ezt társaságban.. és közben 1:1 arnyos new york-ban teheted.. És ott a DZ ahol PVP is van és ha jó a csapatod megtudjatok védeni magatokat.
A nagy félelmem ami miatt visszamondhatom az előrendelést azok a csalók mert félek tőle hogy ebben az utolsó hónapban már nem lesz idejük ez a problémát megoldani.
Összességében nekem nagyon tetszett és olyan 30 órát adott amit mostanában semmilyen játék.. persze ehhez kellenek csapat társak mert egyedül tényleg nem ajánlott a játék..
Ha egyedül játszottam volna akkor nekem is negativ véleményem lenne.
-A játék egy PC-s Destiny.... és azt lehet mondani hogy nem sok ilyen játék van PC-n.
-Korábban féltem a pálya mérettől de béta alapján azt kell hogy mondjam elég lesz az elején.
-PC-s bétához képest nagyon jól van optimalizálva semmilyen fagyás vagy más problémám nem volt.
- A város nagyon részletes és lesz mit csinálni.
Dark Zone: Aki egyedül játszotta a Betát és egyedül játszana mikor megjelenik akkor ez nem az ő játéka.. miért? Sok véleményt láttam a Dark zonnal kapcsolatban de a zóna úgy jó ahogy van csak a ubi nem hangsúlyozta eléggé persze miért tenné hogy ezt a játékot csak olyanok vegyék meg akik csapatban tolják.. sajnos ez van.. nagyon ajánlatos hogy ne egyedül játsz mert a storyba is egyedül leszel nem lesznek botok....
Sok negativ vélemény kering az interneten a tartalommal kapcsolatban:
A játék küldetéseinek nagyból 5%-át oldották fel a bétára és nagyon figyeltek arra hogy ne mutassanak sokat.
Repetitiv? A kérdés az hogy egyedül játszol?.... Akinek nem lesz társasága az inkább felejtse el a játékot és várjon a wildlands-re
Boss/botok? Az első fő küldetés ami a kórházhoz vezet újra lehet kezdeni bármikor és emelheted a nehézségi szintet.. és amilyen szintű vagy olyan szintű botokat is ad és ott a boss is már elég erős és komoly figyelemre van szükség hogy ne haljatok meg.
Ez egy RPG .. Én rengeteget időt öltem a WoW-ba és nekem nagyon tetszik hogy lehet girelni a karaktert és ezt társaságban.. és közben 1:1 arnyos new york-ban teheted.. És ott a DZ ahol PVP is van és ha jó a csapatod megtudjatok védeni magatokat.
A nagy félelmem ami miatt visszamondhatom az előrendelést azok a csalók mert félek tőle hogy ebben az utolsó hónapban már nem lesz idejük ez a problémát megoldani.
Összességében nekem nagyon tetszett és olyan 30 órát adott amit mostanában semmilyen játék.. persze ehhez kellenek csapat társak mert egyedül tényleg nem ajánlott a játék..
Ha egyedül játszottam volna akkor nekem is negativ véleményem lenne.
- Az RPG elemek miatt nem tetszik, hogy nagyon sokat veszít a realitásból. Így a gyilkolás csak hosszabb lövöldözést jelent.
- Vannak benne Bossok, de nem igazán vannak Boss fightok, ahol valami különlegesség miatt lenne nehezebb a dolog.
- Az egyetlen értelmes ígéret volt ahol Coop történetre is hangsúlyt fektettek.(Nem is érem tényleg ennyire kell hogy minden single legyen?)
- A Dark Zone kidolgozatlan, és csak idegesítő hogy nem éri meg a küldetést csinálni, Boss-t ölni ha a loot a roguek martaléka lesz akik a kivonási pontot kempelik.
- Nem tetszik hogy a Single Player karakter megy át multiba, mert sok esetben a Single Mentést az adott gépen tárolják és nem a felhőben. Így fel fogják törni és szét lesz cheatelve. Egy hónap után megjelennek a Trainerek ahol szabadon szerkeszthetjük majd a karaktert. Mint a Borderlands esetében.
Szóval erős félelmeim vannak, de a Coop miatt hajlandó vagyok megvenni ha lesz hozzá társaságom. Kicsit ettől elfordulva a Ghost Recon Wildlands fele tekintek már. Talán majd az hozza a tényleges Story Coop élményt.
Nem szándékom vitát indítani csak megjegyeznék két fontos különbséget.
-A játék nem MMO-bb mint a legtöbb lobby shooter, kár összehasonlítani.
-A legtöbb ilyen játék vagy eredetileg sem realista (CoD, Bf, de még ezekben sem "pumpálod tele" ennyire az ellent) vagy nyíltan sci fi, fantasy. A Division komolyan veszi magát aztán mégse, engem ez elsősorban a név miatt zavar.
Egyik sem egetrengető gond (nem fogja a játék bukását okozni), csak hozzájárul jelentősen a végső véleményemhez
-Jaj csak ekkra a map meg milyen kicsi meg stb
De ahogy videokból néztem ahoz képest hogy ekkora de Ki**** ki van dolgozva NINCS 2 EGYFORMA ÉPÜLET meg minden utca máskép van elrendezve. Szerintem nem tünik rosznak DE kritikákat tuti megvárom (nem hagyom hogy egy kiadó ád*****on mégegyszer....) de ha javitanak rajta akkor jó lesz
Totalbiscuit szépen összefoglalta a dolgot, nagyrészt egyetértek vele. Akkor sem veszem meg ha féláron dobálják utánam.
Bővebben:
A játékban van potenciál, de ubis módon szokás szerint komoly tervezési hibákkal küzd. Jelenleg azt merném mondani, hogy kell nekik fél év és vagy egy marék DLC mire befejezik, de én inkább ezen a pénzen megveszem a Borderlands trilógiát és jobban szórakozok. Hacsak nem lesz egy Destiny elvonásban szenvedő komoly PC-s tábora szerintem egy évvel a "befejezése" után már stagnálni fog.
Pro:
+ Valóban csinos grafika (úgy tűnik mostanság ezzel lehet eladni lényegében bármit)
+ Jó ötletek (skillek, bázis, story)
+ Tetszetős fél-pvp (DZ)
+ Akciódús gameplay
Con:
- Generál Looter Shooter a játék
- A játék nem tudja eldönteni, hogy most loot / leveling központú vagy reális akar lenni. Jelenleg a béta alapján szerintem egyik sem sikerült jól.
- Mint olyan rendkívül repetitív
- Párbeszédek...nagyon igénytelen...
- Rogue Agent elég "problémás" (túl hamar eltűnik és aktiválódik szerintem)
- A Tom Clancy név valamikor még a realizmust jelölte. Mostanra bármi mellé odabiggyesztik.
(-) Én túl kevés különbséget éreztem a fegyverek közt (ez inkább a demóban hiányzó upgrade rendszer hiányának tudható be)
(-) Ez mint említettem egy DEMÓ volt, nem Béta, és picit félek a játék tartalmatlanságától.
Összességében a legnagyobb gondom vele, hogy lehetne sokkal jobb, sokkal több, sokkal komolyabb. Helyette csilli villi, primitív, és egyenlőre nagyon...szimpla. Ennek ellenére *biztos* hogy jól fog keresni és tovább ösztökéli majd a cégeket, hogy ilyen sótlan cuccokat gyártsanak.
UI.: Aki kitalálta a baseball ütővel pulcsiban feléd rohanó huligánt akit a kezedben tartott szabvány 5.56os 30-60 lövés után ösztökél megtorpanásra az menjen vissza sci-fi-t fejleszteni, így az amúgy hihető settingben ez rohadtul nem működik és irritáló. A Falloutban sem volt semmi, de itt már komolytalan méreteket ölt.
Teljes mértékben egyetértek azzal, hogy a sótlan cuccokat megveszik a játékosok. Példának hoznám fel a 215. COD-ot, vagy a 253. Battlefieldet, Battlefront-ot.
Sokaknak, lehet neked is, meg a Totalbiscuit haverod is összetévesztette ezt a játékot a fent nevezett "remekművekkel" . Aki játszott már MMO-val az tudja, hogy sok helyen a realitást, kénytelen háttérbe szorítani az élvezhetőség miatt. Bizony, ha a 896. szintű főellenséget egy fejlövéssel el lehetne intézni akkor nem lenne ez olyan szórakoztató.
.
A játék eldöntötte, hogy BIZONYOS dolgokban reális akar lenni, bizonyosokban pedig nem. Egyébként a legtöbb multplayer játékban helyet kap ez a fajta szabadság, hiszen egy-egy medipack-al az ember felgyógyul miután hasba lőtték mondjuk..Ezeket úgy hívják, hogy játékok....
.
Egyetértek, hogy a demóban (mert télleg az volt) nagyon kevés tartalom volt, és félő hogy ha a játékban is kevés lesz, akkor bizony egy szutykot fogunk kapni.
.
Szerintem a játék szép, izgalmas. Régóta vártam PC-n egy hasonló stílusú játékot, hogy a haverokkal tudjak játszani CO-OP-ban. Szerintem egyféleképpen tudják elrontani, ha kevés vagy nagyon repetitív tartalmat raknak bele. Sajnos ez a hétvége alkalmatlan volt arra, hogy ezt ellenőrizni lehessen.
Remélem az ubi most tényleg oda teszi magát az ingyenes kontentekkel.
Totalbiscuit szépen összefoglalta a dolgot, nagyrészt egyetértek vele. Akkor sem veszem meg ha féláron dobálják utánam.
Bővebben:
A játékban van potenciál, de ubis módon szokás szerint komoly tervezési hibákkal küzd. Jelenleg azt merném mondani, hogy kell nekik fél év és vagy egy marék DLC mire befejezik, de én inkább ezen a pénzen megveszem a Borderlands trilógiát és jobban szórakozok. Hacsak nem lesz egy Destiny elvonásban szenvedő komoly PC-s tábora szerintem egy évvel a "befejezése" után már stagnálni fog.
Pro:
+ Valóban csinos grafika (úgy tűnik mostanság ezzel lehet eladni lényegében bármit)
+ Jó ötletek (skillek, bázis, story)
+ Tetszetős fél-pvp (DZ)
+ Akciódús gameplay
Con:
- Generál Looter Shooter a játék
- A játék nem tudja eldönteni, hogy most loot / leveling központú vagy reális akar lenni. Jelenleg a béta alapján szerintem egyik sem sikerült jól.
- Mint olyan rendkívül repetitív
- Párbeszédek...nagyon igénytelen...
- Rogue Agent elég "problémás" (túl hamar eltűnik és aktiválódik szerintem)
- A Tom Clancy név valamikor még a realizmust jelölte. Mostanra bármi mellé odabiggyesztik.
(-) Én túl kevés különbséget éreztem a fegyverek közt (ez inkább a demóban hiányzó upgrade rendszer hiányának tudható be)
(-) Ez mint említettem egy DEMÓ volt, nem Béta, és picit félek a játék tartalmatlanságától.
Összességében a legnagyobb gondom vele, hogy lehetne sokkal jobb, sokkal több, sokkal komolyabb. Helyette csilli villi, primitív, és egyenlőre nagyon...szimpla. Ennek ellenére *biztos* hogy jól fog keresni és tovább ösztökéli majd a cégeket, hogy ilyen sótlan cuccokat gyártsanak.
UI.: Aki kitalálta a baseball ütővel pulcsiban feléd rohanó huligánt akit a kezedben tartott szabvány 5.56os 30-60 lövés után ösztökél megtorpanásra az menjen vissza sci-fi-t fejleszteni, így az amúgy hihető settingben ez rohadtul nem működik és irritáló. A Falloutban sem volt semmi, de itt már komolytalan méreteket ölt.
Grafika teljesen jó, irányítás szintén kiváló. Kezelőfelület gyorsan megszokható, bár 1 fokkal lehetne jobb.
A single/co-op rész úgy látom teljesen rendben lesz, ha rendesen pumpálják bele a tartalmat.
Dark Zone-ban van mit javítani. Főleg a cheat miatt (bár ezt gondolom hamar javítják). De azért finomhangolni kell még pár dolgot. Pl.:
- mobok nagyon lassan respawnolnak
- a rogue agent státusz tarthatna tovább
Persze a béta nagyon korlátolt volt, de legalább kilehetett próbálni.
A Season Pass megoldás felemás érzés, de sajna most ez a divat.