• A The Division PC verziója a konzolokhoz igazodik
  • Mondta a játék egyik fejlesztője
  • A konzolos verzióban lesznek grafikai beállítások, ha valaki nagyobb sebességet akar

Multiplatform játékoknál mindig fontos kérdés, hogy a különböző gépeken hogyan fut a program, milyen és mekkora különbségek vannak -- így van ez a The Divisionnel is, amelynek PC-s változata a konzolos kiadásokhoz igazodik.

A játék egyik fejlesztője a Team Epiphany csatornával beszélgetett a játékról, és az alábbiakat mondta: „Az egyik jó dolog a The Divisionben, hogy mindig is egy különálló verzióként tekintettünk a PC-s kiadásra. Korábban dolgoztam olyan játékokon, amelyeket konzolról portoltak, és hozták magukkal a limitációkat, de itt ilyen nem igazán volt. Azért a konzolokhoz kell igazítanunk; nem volna igazságos, ha nagyon elhúznánk. Ennek ellenére azért jó, hogy volt egy dedikált PC-s build.”

A videóban 13:28-nál hallható az ominózus mondat.

Érdekesség, hogy a The Division konzolokon is változtatható grafikai opciókkal jön. „Igazából nagyszerű, hogy konzolokon kikapcsolhatsz bizonyos grafikai effekteket, hogy ezzel növeld a játék teljesítményét. Nem tudom, hogy más játék is csinál-e ilyet. Szóval, ha nagyobb fps-t akarsz, és alacsonyabb részletességű grafikát, akkor megteheted.”

A The Division bétájában a chromatic aberration és a kép élessége volt állítható, a végleges változatban azonban várhatóan ennél több opciót is kapunk.

the-division-grafikai-opciok.jpg

Ha ennyi The Division nem elég, akkor nézd meg a kapcsolódó hírünket, ahol a PC-s és PS4-es verzió grafikai összehasonlítását láthatjátok a Digital Foundry jóvoltából.