- A The Division PC verziója a konzolokhoz igazodik
- Mondta a játék egyik fejlesztője
- A konzolos verzióban lesznek grafikai beállítások, ha valaki nagyobb sebességet akar
Multiplatform játékoknál mindig fontos kérdés, hogy a különböző gépeken hogyan fut a program, milyen és mekkora különbségek vannak -- így van ez a The Divisionnel is, amelynek PC-s változata a konzolos kiadásokhoz igazodik.
A játék egyik fejlesztője a Team Epiphany csatornával beszélgetett a játékról, és az alábbiakat mondta: „Az egyik jó dolog a The Divisionben, hogy mindig is egy különálló verzióként tekintettünk a PC-s kiadásra. Korábban dolgoztam olyan játékokon, amelyeket konzolról portoltak, és hozták magukkal a limitációkat, de itt ilyen nem igazán volt. Azért a konzolokhoz kell igazítanunk; nem volna igazságos, ha nagyon elhúznánk. Ennek ellenére azért jó, hogy volt egy dedikált PC-s build.”
A videóban 13:28-nál hallható az ominózus mondat.
Érdekesség, hogy a The Division konzolokon is változtatható grafikai opciókkal jön. „Igazából nagyszerű, hogy konzolokon kikapcsolhatsz bizonyos grafikai effekteket, hogy ezzel növeld a játék teljesítményét. Nem tudom, hogy más játék is csinál-e ilyet. Szóval, ha nagyobb fps-t akarsz, és alacsonyabb részletességű grafikát, akkor megteheted.”
A The Division bétájában a chromatic aberration és a kép élessége volt állítható, a végleges változatban azonban várhatóan ennél több opciót is kapunk.
Ha ennyi The Division nem elég, akkor nézd meg a kapcsolódó hírünket, ahol a PC-s és PS4-es verzió grafikai összehasonlítását láthatjátok a Digital Foundry jóvoltából.
Ha meg ekkora gondjuk van az AMD / Nvidia videókárya különbségekkel mondják az hogy ez a játék Nvidiára készült, és akkor olyat veszek. De egyikkel se megy sehogy, azért vegyek erős új kártyát, hogy a portolt programjukat ne kelljen optimalizálniuk.
Hogy fog ez kinézni a VR-al, ahhoz sincs közös szabványú futtató felület. Behoznak most 6 különböző kütyüt, de arra sem fognak programokat készíteni, mert nem kompatibilisek a programok rá?
A NextGen Konzol már a megjelenéskor gyengébb volt min a PC. Akkor mi értelme gyorsabb jobb erősebb PC vásárolni? Ha senki nem akarja kihasználni?
Jó, értem hogy a konzol a húzóág, azon kell a legjobban futnia, a pc csak másodlagos.
Azonban, az nem jó megoldás, ha pc-re megírják húdefaxán skálázhatóra, és aztán a pc verziót butítják át konzolra?
Jó, értem hogy a konzol a húzóág, azon kell a legjobban futnia, a pc csak másodlagos.
Azonban, az nem jó megoldás, ha pc-re megírják húdefaxán skálázhatóra, és aztán a pc verziót butítják át konzolra?
Az megint más kérdés, hogy mi ez a "nem lenne igazságos" (az eredetiben inkább arra helyezi a hangsúlyt hogy ne legyen nagy különbség)... Fura a saját játékod egyik "külön kezelt" verzióját butítani azért, hogy ne sírjon a szája azoknak akiknek esélye sincs úgy kipróbálni... Csak látnám ezt a lelkiismeretes egyenlőségre törekvést akkor is amikor honapos / éves exkluzivitást kap néhány cím (Tomb Raider,GTA) mert miért ne...