- A The Division 2 kampánya is nagy figyelmet kap a fejlesztőktől
- Méghozzá azért, mert a játékosok az első rész sztorijával sem tudtak betelni
- A játék kreatív igazgatója szerint többen vitték végig a The Division kampányát, mint bármelyik másik Ubisoft játékét
Bár a The Division játékosai jó eséllyel nem a kampány, hanem a végjáték vagy épp a Dark Zone miatt térnek vissza újra és újra a programhoz, a jelek szerint az egyjátékos mód is kifejezetten népszerű volt a felhasználók körében. Legalábbis erre enged következtetni a The Division 2 kreatív igazgatójának, Julian Gerightynek az a kijelentése, hogy az első rész kampányát többen vitték végig, mint bármelyik másik Ubisoft játékét.

Gerighty egy interjú során tért ki az egyjátékos kampány kérdésére, egyben jelezte azt is, hogy megértették az üzenetet, és a The Division 2 sztorijára is kiemelt figyelmet fordítanak. Ígérete szerint a The Division 2 kampánya egy lebilincselő történet lesz Washington DC, és ezzel együtt az amerikai lélek, megmentéséről. Ebbe pedig mi magunk is belekóstolhatunk majd a február 7. és 11. között esedékes privát béta során, igaz, csak két küldetés erejéig.