- Nemrég visszatért a The Culling
- Azonban egy igen rendhagyó üzletmodellel, ahol fizetni kell a meccsekért
- A Xaviant szerint ez azért kellett, hogy a játékosok ne terheljék túl a szervereket
A The Culling annak idején az egyik első battle royale játék volt, mely felbukkant Steamen, azonban végül sajnos nem tudta meglovagolni a műfaj megugró népszerűségét, és így érdeklődés hiányában (meg egy pocsék folytatásnak hála) szép lassan feledésbe merült. Legalábbis egészen múlt hét szerdáig, ekkor ugyanis a fejlesztők bejelentették, hogy a játék visszatér, egy apró csavarral: innentől kezdve csak napi egy meccs lesz ingyenes, minden további összecsapásért fizetnünk kell majd.
Mondanunk sem kell, ez a konstrukció nem igazán nyerte el a játékosok tetszését, és ezen az se segített igazán, hogy az ingyenes meccsek számát azóta napi egyről napi tízre növelték a fejlesztők. A Xaviant vezetője, Josh Van Veld most viszont megmagyarázta, miért volt szükség a rendhagyó üzletmodell bevezetésére: állítása szerint attól féltek, hogy a rengeteg visszatérő játékos túlterheli majd a szervereket, így hatalmas anyagi kárt okozva nekik, miközben nem költenek semmit a játékra. Mondanunk sem kell, a túl sok játékos jelentette bonyodalmakat sikerült elkerülni a fejlesztőknek.