A Ubisoft az E3-as sajtókonferenciáján mutatta be hivatalosan is a The Crew című játékot, melyről ugyan korábban már hallhattunk ilyen-olyan pletykákat, de csak a Los Angeles-i nagy játékostalálkozón hullhatott le a lepel. A játék az MMOG-k óriási világát és mechanizmusainak egy részét keveri egy nyílt világú versenyjáték stílusával, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy azt csinálunk és oda megyünk, amit és ahova csak akarunk, a multiplayer és a szólistamód pedig teljesen összemosódik egymással.
A 2007-ben alapult Ivory Tower műhelyében a Ubisoft Reflections (Driver: San Francisco) közreműködésével készülő, PC, PlayStation 4 és Xbox One platformra megjelenő játékról az első bemutatón azt hallhattuk, hogy a teljes Egyesült Államokat megnyitja előttük -- persze ez csak költői túlzás volt, bár így sem lehet okunk a panaszra. A fejlesztőcég vezérigazgatójának elmondása szerint mintegy tízezer négyzetkilométernyi terep áll előttünk, ahol sosem leszünk egy percnél messzebb egy újabb versenytől vagy kihívástól.
Az óriási területet a csapat öt körzetre osztotta, melyek, ahogy haladunk, szépen sorban nyitnak meg előttünk újabb és újabb versenyeket, autókat és megmérettetéseket. Ezek a versenyjátékokban megszokott szórakozási formák széles spektrumát lefedik, s a területtől függően terepen, zárt pályán és utcán is versenyezhetünk -- az autók fizikáját úgy alakították ki, hogy minden helyzetben hitelesen viselkedjenek.
Az Ivory Tower szerint ez a játéktér pont ideális méretekkel rendelkezik, ugyanis nem túl nagy a kitalált tartalomhoz, s nem is túl kicsi ahhoz, hogy zsúfolt legyen -- emellett a világ elegendő helyet biztosít a játékosok számára, akikből papíron bármennyi lehet egyszerre a programban. A csapat ezt úgy oldotta meg, hogy az MMOG-szolgáltatásokat lokalizált szerverek biztosítják, melyek egy nagy hálózatot alkotnak.
The Crew -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nem ismert