A Valve azt ígéri, hogy ez lesz a Team Fortress 2 történelmének legnagyobb frissítése. Hogy ennek az állításnak megfeleljenek, 3 új fegyvert és 35 új achievementet kapunk. Lesz egy új játékmód és öt ehhez passzoló pálya is, valamint az új Payload nevű térkép, ami több nyitott teret ígér, mint a Goldrush pálya.
A játékosközösség által készített térképek sem maradhatnak el, ugyanis a Jamie "Fishbus" Manson cp_steel nevű pályáján is lehetőségünk lesz játszani. Ez egy control point pálya, egy érdekes csavarral: egy-egy elfoglalt ellenőrzőpontot ugyanis utakat zár le, illetve nyit meg, ezzel folyamatosan változtatva a pálya bejárhatóságát.
A frissítés kiadási dátuma augusztus 19, és a Valve jó szokásához híven ismét egy ingyenes hétvégével kedveskedik az érdeklődőknek, ami augusztus 22-én kezdődik.
Friss: Ma a Valve bemutatta a Heavy egyik új fegyverét, és leleplezték az összes achievementet, de sajnos csak a nevüket.
Az új fegyver a K.G.B nevet kapta, ami a Killer Gloves of Boxing (gyilkos bokszkesztyűk) nevet takarja. Ha ezzel a fegyverrel megölünk valakit, 5 másodpercig egy ütéssel teríthetünk le bárkit (critical hit), és ha ezen az öt másodpercen belül megint elteszünk láb alól egy delikvenst, újabb 5 másodpercet kapunk. Ezt a kritikus sebzés időt más fegyverekre is felhasználhatjuk, nem csak a kesztyűkre.
Friss: Újabb nap, újabb információkat tudunk meg a Heavy frissítésről. Ma az egyik új pálya került napvilágra, ami a Badwater Basin nevet kapta. Ez a pálya egy payload térkép lesz, a Goldrushnál kevesebb „chokepoint”-tal, de több nyitott térrel.
Badwater Basin egy többszintes pálya, ahol a Kék csapatnak a magasabb szinten lévő védekezési pontokat kell birtokolnia, miközben az alul lévő alagútban tolják előre a kocsit. A pálya nem mindig nyitott tereken fog keresztülhaladni, néha szűk helyekre érkezik, ahol a magasabban lévő pontokat kell elfoglalni, amik a Vörös csapat kezében vannak. A pálya végén pedig egy hatalmas medence van, ahol a kékeknek minden irányból támadniuk kell, hogy egy utolsó lökéssel elpusztítsák a vörösök bázisát.
Friss: Ismét frissült a Heavy oldal, ezúttal egy új fegyverrel. A neve Natascha, és a különlegessége, hogy minden lövéssel lelassítja az ellenfelét, viszont 25%-kal kevesebbet sebez, mint nővére, Sasha. Natascha kiváló a gyors Scoutok, és a Medicek ellen.
Még valami: végre nyilvánosságra került az összes achievement részletes leírása.
Hamarosan mindent megtudunk a Heavy frissítésről, ma például az új játékmódot mutatták be, amit Arenának kereszteltek el.
Az Arena mód sajátossága, hogy kisebb pályákból áll, mint a szokásos mérkőzések, és rövidebb ideig is tart. Egy-egy meccs addig tart, míg valamelyik csapat ki nem purcan, vagy amíg a központi „capture point”-ot el nem foglalják. Az aréna pályákon nagyon kevés Health Pack van, és néha egyáltalán nincs, valamint víz is ritkán akad.
Kezdésnek öt új pálya mutatkozik be az Arena móddal, köztük a Lumberyard, ami a már pletykált új Team Fortress 2 környezetet mutatja be.
Az alpesi Lumberyard egy kiegyensúlyozatlan pálya, aminek az egyik felén egy magas sziklaszirt van, a másik oldalon pedig egy mély völgy. A pályán a központi „capture point” 60 másodperc után lesz elfoglalható, ezzel a csata központi helyévé válik. A Lumberyard pályán csupán egy életerő csomag van, és az is egy szakadék felett egy farönkön.
A Ravine térkép a Lumberyarddal ellentétben nagyobb nyitott tereket nyújt, és sok kis csatornát, amik kiválóan alkalmasak bekerítő hadműveletek végrehajtására. Ezen a pályán is 60 másodperc után válik elérhető a központi „capture point”.
Végül pedig az eddig is ismert Well, Granary és a Badlands pályákat átalakított formában köszönthetjük újra, hogy megfeleljenek az Arena mód elvárásainak.
Utoljára frissítette a Valve a Heavy oldat, ezúttal nem fegyvert, hanem egy fincsi szendvicset kapunk.
A szendvics 120 életerőpontot állít vissza, és végtelen mennyiségben áll a Heavy rendelkezésére. A hátránya, hogy 4 másodpercig védtelek vagyunk, és evés közben hangosan csámcsogunk, ezzel odacsalogatva a többieket.
Egy videó is társul a bejelentéshez, ami a szendvicset mutatja be; nagy bánatomra nem egy csapattagról szól, pedig kíváncsi lettem volna egy „Meet the Pyro”-ra.
Ne felejtsétek: a hétvégén ingyenesen kipróbálható a Team Fortress 2 a Heavy Update tiszteletére!
A játékosközösség által készített térképek sem maradhatnak el, ugyanis a Jamie "Fishbus" Manson cp_steel nevű pályáján is lehetőségünk lesz játszani. Ez egy control point pálya, egy érdekes csavarral: egy-egy elfoglalt ellenőrzőpontot ugyanis utakat zár le, illetve nyit meg, ezzel folyamatosan változtatva a pálya bejárhatóságát.
A frissítés kiadási dátuma augusztus 19, és a Valve jó szokásához híven ismét egy ingyenes hétvégével kedveskedik az érdeklődőknek, ami augusztus 22-én kezdődik.
Friss: Ma a Valve bemutatta a Heavy egyik új fegyverét, és leleplezték az összes achievementet, de sajnos csak a nevüket.
Az új fegyver a K.G.B nevet kapta, ami a Killer Gloves of Boxing (gyilkos bokszkesztyűk) nevet takarja. Ha ezzel a fegyverrel megölünk valakit, 5 másodpercig egy ütéssel teríthetünk le bárkit (critical hit), és ha ezen az öt másodpercen belül megint elteszünk láb alól egy delikvenst, újabb 5 másodpercet kapunk. Ezt a kritikus sebzés időt más fegyverekre is felhasználhatjuk, nem csak a kesztyűkre.
Friss: Újabb nap, újabb információkat tudunk meg a Heavy frissítésről. Ma az egyik új pálya került napvilágra, ami a Badwater Basin nevet kapta. Ez a pálya egy payload térkép lesz, a Goldrushnál kevesebb „chokepoint”-tal, de több nyitott térrel.
Badwater Basin egy többszintes pálya, ahol a Kék csapatnak a magasabb szinten lévő védekezési pontokat kell birtokolnia, miközben az alul lévő alagútban tolják előre a kocsit. A pálya nem mindig nyitott tereken fog keresztülhaladni, néha szűk helyekre érkezik, ahol a magasabban lévő pontokat kell elfoglalni, amik a Vörös csapat kezében vannak. A pálya végén pedig egy hatalmas medence van, ahol a kékeknek minden irányból támadniuk kell, hogy egy utolsó lökéssel elpusztítsák a vörösök bázisát.
Friss: Ismét frissült a Heavy oldal, ezúttal egy új fegyverrel. A neve Natascha, és a különlegessége, hogy minden lövéssel lelassítja az ellenfelét, viszont 25%-kal kevesebbet sebez, mint nővére, Sasha. Natascha kiváló a gyors Scoutok, és a Medicek ellen.
Még valami: végre nyilvánosságra került az összes achievement részletes leírása.
Hamarosan mindent megtudunk a Heavy frissítésről, ma például az új játékmódot mutatták be, amit Arenának kereszteltek el.
Az Arena mód sajátossága, hogy kisebb pályákból áll, mint a szokásos mérkőzések, és rövidebb ideig is tart. Egy-egy meccs addig tart, míg valamelyik csapat ki nem purcan, vagy amíg a központi „capture point”-ot el nem foglalják. Az aréna pályákon nagyon kevés Health Pack van, és néha egyáltalán nincs, valamint víz is ritkán akad.
Kezdésnek öt új pálya mutatkozik be az Arena móddal, köztük a Lumberyard, ami a már pletykált új Team Fortress 2 környezetet mutatja be.
Az alpesi Lumberyard egy kiegyensúlyozatlan pálya, aminek az egyik felén egy magas sziklaszirt van, a másik oldalon pedig egy mély völgy. A pályán a központi „capture point” 60 másodperc után lesz elfoglalható, ezzel a csata központi helyévé válik. A Lumberyard pályán csupán egy életerő csomag van, és az is egy szakadék felett egy farönkön.
A Ravine térkép a Lumberyarddal ellentétben nagyobb nyitott tereket nyújt, és sok kis csatornát, amik kiválóan alkalmasak bekerítő hadműveletek végrehajtására. Ezen a pályán is 60 másodperc után válik elérhető a központi „capture point”.
Végül pedig az eddig is ismert Well, Granary és a Badlands pályákat átalakított formában köszönthetjük újra, hogy megfeleljenek az Arena mód elvárásainak.
Utoljára frissítette a Valve a Heavy oldat, ezúttal nem fegyvert, hanem egy fincsi szendvicset kapunk.
A szendvics 120 életerőpontot állít vissza, és végtelen mennyiségben áll a Heavy rendelkezésére. A hátránya, hogy 4 másodpercig védtelek vagyunk, és evés közben hangosan csámcsogunk, ezzel odacsalogatva a többieket.
Egy videó is társul a bejelentéshez, ami a szendvicset mutatja be; nagy bánatomra nem egy csapattagról szól, pedig kíváncsi lettem volna egy „Meet the Pyro”-ra.
Ne felejtsétek: a hétvégén ingyenesen kipróbálható a Team Fortress 2 a Heavy Update tiszteletére!
legalább az ingyen hétvégére tegyenek (bár nekem ugye mindegy. csak akkro bíztos betömik az összes üres helyet...
... a cél keresztem elött )
http://steamgames.com/tf2/heavy/sandvich.htm
izgalmas
imádlak VALVE