- Ted Sarandos elmondta, hogy a Netflix inkább egyszeri nagy dobásokra, semmint a franchise-okra koncentrál
- A Stranger Things kapcsán azonban több testvérsorozatot is terveznek
- Például Millie Bobby Brown Elevenjének főszereplésével
Ted Sarandos nemrég a Code Conference-en nyilvánosságra hozta a Netflix története legnézettebb sorozatainak és filmjeinek listáját. Ezen az előkelő ötödik helyen szerepelt a Stranger Things legutóbbi évadja. Összesen 67 millióan indították el a szezont a premiert követő huszonnyolc napban. Nem is volt kétséges, hogy érkezik a folytatás: 2022-ben debütál a negyedik évad, amihez nemrég kaptunk egy friss előzetest.
- A trailer az 1950-es éveket idézi meg, a középpontjában pedig egy kísértetjárta épület, a Creel ház áll. Ennek tulajdonosa, Victor Creel látszólag lemészárolta a családját, és azóta is elmegyógyintézetben kezelik. Eztán a ’80-as évekbe ugrunk, ahol a csapat Hawkinsban maradt fele meglátogatja az immár elhagyatott Creel házat. A további képsorok pedig azon túl, hogy eléggé hátborzongatók, azt sejtetik, hogy a korábbi gyilkosságokhoz köze lehet az Upside Down-nak.
A tinisorozat kapcsán azonban régóta rebesgetik, hogy testvérszériá(ka)t kaphat, ami most hivatalos megerősítést nyert. Sarandos elmondta, hogy valóban gondolkodnak egy Millie Bobby Brown Elevenjére fókuszáló sorozaton. A következő évad egyébként is kiterjeszti a Duffer-testvérek teremtette univerzum határait, több alkalommal elhagyjuk majd Indiana területét.
A Collider megkereste Shawn Levy producert is, aki elismerte, hogy folynak beszélgetések lehetséges Stranger Thins spin-offokról. „Világossá vált, hogy érdeklődés és tényleges étvágy mutatkozik mellékprodukciók, az univerzum, a karakterek és a mitológia bárminemű kiterjesztésére” – mondta.
Annyit azért érdemes hozzátenni, hogy a Stranger Things kivételezett helyzetben van. Akármennyi spin-off is követi majd az anyaszériát, Sarandos a hét elején közölte, hogy bár kedvelik a franchise-okat, igazán egyszeri nagy dobásokra („hits”), tehát újabb népszerű sorozatokra koncentrálnak a szolgáltatónál.
(A kép forrása: Netflix)