A The Game Awards házigazdája, Geoff Keighley által megosztott új közvélemény-kutatás nem túl meglepő eredményt hozott. Korábban a PS5 vezető tervezője, Mark Cerny megerősítette, hogy a játékosok nagyobb része inkább a Teljesítmény-módot részesíti előnyben, azaz jobb szeretnek 60 fps mellett játszani alacsonyabb felbontásban, mintsem 4K-ban 30 fps-sel. A The Game Awards házigazdája, Geoff Keighley által közzétett új Twitter-felmérésből kiderül, hogy a játékosok több mint 80%-a a Teljesítmény-módot (Performance Mode) választja a Fidelity Mode helyett, amely lekorlátozza a képkockaszámot.

A PlayStation 5 Pro megjelenésével azonban a Sony át akarja alakítani a jelenlegi helyzetet. Mark Cerny elmondta, hogy nagyon szeretné, ha teljesen megszűnne a játékosok előtt a választás lehetősége, és stabil 60 fps mellett úgy tudnák futtatni a legújabb játékokat, hogy a látványtól az álluk is leesik a padlóra. A tegnapi prezentáció során a PS5 vezető tervezője megerősítette, hogy a játékosok többsége továbbra is inkább Teljesítmény-módban játszik a játékokkal, ami nem meglepő, hiszen ha valakinek egyszer hozzászokik a szeme a 60 fps-hez, akkor utána visszatérni a 30-hoz elég furcsa élmény, pláne egy online játékban.