- Az Assassin’s Creed: Unity nagyon szép játék lesz
- A Ubisoft szerint azonban technikailag is kiemelkedő a program
- Gigantikus tömegek lesznek Párizs utcáin
- Az NPC-k változatosságára sem lehet majd panasz
- Assassin’s Creed: Unity a PC Guru Webshopban
- PC
- XBOX One
- PS4
Az Assassin’s Creed: Unity a Ubisoft eddigi legnagyobb játékának ígérkezik, ami technikailag is felül fogja múlni a konkurenseket. Jeffrey Spicer karakter- és effektfelelős a Developnak adott interjújában elmondta: a modern hardverek (tehát a PS4, az Xbox One, és persze a PC) lehetővé teszik, hogy az 1790-es évek koszos, kaotikus hangulatát a korábbi epizódoknál sokkal életszerűbben ábrázolhassák.
A legnagyobb fejlődést azonban az NPC, azaz a nem játékos karakterek terén tapasztalhatjuk majd. Az Assassin’s Creed: Unity hatalmas tömegeket mozgat meg, az utcán sétálgató francia polgárok között pedig nem fogunk belefutni két egyforma karakterbe, ugyanis nem elég, hogy „áttörést ért el” a csapat az arcszkennelés terén, de úgy tudják változtatgatni a karakterek egyes tulajdonságait a grafikusok (hajszín, szemszín, bőrtónus, ruházat stb.), mint „egy divattervező a modelljei öltözékét”, azaz csak pár mutatót kell módosítani, és máris milliós magasságokban jár a használható variánsok száma. A ruhaanyagoknak és egyéb tárgyaknak más-más súlya van, így az animációik is változnak.
Az Assassin’s Creed: Unity hivatalos gépigénye egyelőre nem ismert (a neten keringó infókat nem erősítette meg a Ubisoft), pedig mi nagyon kíváncsiak lennénk, milyen gép kell ehhez a csodához.
Azért reméljük, hogy nem teljesen lesznek agyhalottak. Nem várom el, hogy minden gépi karakter a játék futási ideje alatt a Pi értékét számolgassa, de egy kis IQ növelés nem ártana nekik.
Bár szerintem a techinkai csoda a 4K felbontás lenne 120FPS-el a mostani konzol generáción, de még a 1080p+60FPS kombó se megy
Mindenesetre, ha tényleg komolyan gondolják, hogy tudni szeretnék milyen is egy technikai csoda és egy igazán korszakalkotó 'nextgen' játék, akkor tegyenek egy kirándulást a lengyel kollégáknál a CD-Project-nél, ős szívesen megmutatják nekik... :P
Ha így folytatják, akkor csak kellemes meglepetés érhet bennünket. Talán végre kezdik elsajátítani a grafikus motort így a 13. rész körül. :D
Bár arra nem tudom, ki tud nyálazni, hogy soha nem futunk bele 2 ugyanolyan NPC-be. Mondjuk játszik a gyerek, jönnek a szüleik, hogy miért ezt a szart nyomja állandóan, erre a válasz: "Hát de apa, ez forradalmi újítás, nincs két egyforma karakter a gémben!" Igaz, hogy ugyanaz az arca, de más a haja színe, hát odaszarok a gép elé. :D
Bár arra nem tudom, ki tud nyálazni, hogy soha nem futunk bele 2 ugyanolyan NPC-be. Mondjuk játszik a gyerek, jönnek a szüleik, hogy miért ezt a szart nyomja állandóan, erre a válasz: "Hát de apa, ez forradalmi újítás, nincs két egyforma karakter a gémben!" Igaz, hogy ugyanaz az arca, de más a haja színe, hát odaszarok a gép elé. :D