A mikrotranzakció mára a mindennapi játék részévé vált, amit a legtöbb nagy kiadó alkalmaz. A vita a loot boxokról már hónapok óta zajlik, a Take-Two pedig a napokban megtartott befektetői konferenciáján beszélt a mikrotranzakcióról, a játékminőségről és a játékosok megfogásáról. Strauss Zelnick, az óriáskiadó vezetője elmondta, hogy a Take-Two mindig is a játékosokra koncentrált, nem pedig a pénzükre. A játékoknak meg kell felelniük egy minőségi követelménynek, ha pedig a cég kiváló tartalmakat készít egy-egy címéhez, akkor a játékosok hajlandóak lesznek pénzzel is támogatni azt, így "visszatérhetnek ahhoz, hogy még több órát töltsenek el benne."

Ez némileg ellentmond az NBA 2K18-ban tapasztaltaknak, ugyanakkor Zelnick hozzátette az előbbiekhez, hogy a Take-Two célja az, hogy "megfogja és lenyűgözze a játékosokat, az innováció és a határok feszegetése által, így adva kiváló szórakoztatási élményt."

Mit szóltok a Strauss Zelnick által elmondottakhoz?

strauss-zelnick-1910x1000.jpg