Az első igazán nagy sikereket elérő és milliókat megragadó modifikáció minden bizonnyal a Half-Life-hoz készült Counter-Strike volt, ami nem csak egy új sorozatot indított útjára, de a készítők karrierjét is elindította, hiszen mindegyikük a licencek felvásárlása után munkát kapott a Valve-nál, ám Mihn „Gooseman” Le nem volt megelégedve pusztán ennyivel, hiszen sok minden nem került bele a játékába, amit szeretett volna, főleg mert sokat változott volna a játékmenet, de mivel ekkor már túl sok rajongó volt, nem lehetett radikális változásokat hozni. Egy esély persze még volt az álmai megvalósítására a CS 2 képében, de a fejlesztés abbamaradt, majd a projekt szépen meghalt -- Le ezért úgy döntött, hogy otthagyja a Valve-ot és egy új, az elképzeléseinek megfelelő játékot készít, ami ugyan kezdetekben kisebb-nagyobb (főleg pénzügyi és szakértelembeli) bukkanókba ütközött, de szerencsére egy dél-koreai üzletember jóvoltából ma már ott tart a dolog, hogy idén talán meg is jelenhet az új játéka, a Tactical Intervention.
A Valve Source motorjával meghajtott FPS talán nem meglepő módon a Counter-Strike közeli rokona, de azért több ponton eltér attól. A legszembetűnőbb dolog, hogy játékmenet sokkal pörgősebb; egy kör nagyjából két-három percet vesz igénybe, ezzel kiiktatva a várakozást, illetve ez a pörgősség azért is kell, hogy a campelő sniperek miatt ne húzódjon el egy-egy küzdelem.
Másik dolog, amit még tudni el a TI-ről, hogy a játékmenet fontos részét képezik a civilek, akik a környezeti hatásoknak (értsd: golyózápor és hulló gránátok) megfelelően viselkednek, sőt a terroristák még pajzsként is használhatják őket, illetve az sem elhanyagolható tényező, hogy harci kutyákat hívhatunk be, akiket aztán ráuszíthatunk az ellenfeleinkre, például az egyik túsz életét fenyegető rosszarcúra.
Sajnos egyéb információk még nem állnak a rendelkezésünkre, de Le elárulta, hogy a multiplayer bétateszt nemsokára elkezdődik, és hogy ha minden jól megy, akkor még az év vége előtt a boltokba kerül a játék.
A Valve Source motorjával meghajtott FPS talán nem meglepő módon a Counter-Strike közeli rokona, de azért több ponton eltér attól. A legszembetűnőbb dolog, hogy játékmenet sokkal pörgősebb; egy kör nagyjából két-három percet vesz igénybe, ezzel kiiktatva a várakozást, illetve ez a pörgősség azért is kell, hogy a campelő sniperek miatt ne húzódjon el egy-egy küzdelem.
Másik dolog, amit még tudni el a TI-ről, hogy a játékmenet fontos részét képezik a civilek, akik a környezeti hatásoknak (értsd: golyózápor és hulló gránátok) megfelelően viselkednek, sőt a terroristák még pajzsként is használhatják őket, illetve az sem elhanyagolható tényező, hogy harci kutyákat hívhatunk be, akiket aztán ráuszíthatunk az ellenfeleinkre, például az egyik túsz életét fenyegető rosszarcúra.
Sajnos egyéb információk még nem állnak a rendelkezésünkre, de Le elárulta, hogy a multiplayer bétateszt nemsokára elkezdődik, és hogy ha minden jól megy, akkor még az év vége előtt a boltokba kerül a játék.
Mint mondták már előttem jó páran is egy próbát megér, mondom 1 PRÓBÁT
Kíváncsi vagyok ennek ellenére a progira, hátha lesz benne annyi újítás, hogy elfér a CS mellett.