- Twitteren alakult ki vita
- A hivatalos fiók és egy kommentelő között
- Az EA végül bocsánatot kért
A Need for Speed hivatalos Twitter-fiókja bocsánatot kért néhány nemrég közzétett válasz miatt. A fiók egy előrendelési ajánlatot posztolt, amely három nappal korábbi hozzáférést biztosít a játékhoz, egy gameplay videó és egy üzenet mellett: "kértétek és mi meghallgattuk", utalva a felvételekre. Az egyik rajongó kommentben arra panaszkodott, hogy a korai hozzáférés annyira azért nem egyenlő a meghallgatással. Innentől kezdve a dolog gyorsan átcsapott abba, hogy a játék fiókja mögött ülő marketinges kollega sértéseket kezdett intézni a rajongóhoz. Az EA is meg lett jelölve a szócsatában, de ekkorra már a hivatalos NFS-fiók olyanokat vágott az említett tag fejéhez, mint "sírjál már tesó" és hasonló dolgok.
This is not crossing any line. Do not apologize for this and do not punish the guy who did it. Bullies should not be tolerated or coddled. Kyle deserved every letter. pic.twitter.com/8k96iKtcTj
— Justin C Adams (Boycott Activision) (@Armataan) November 23, 2022
Ahogy a fenti, nagyon hivatalos és céges formában megfogalmazott bocsánatkérésből is látszik, nem alakultak jól a dolgok a cég számára. Úgy tűnik, az EA egyáltalán nem örült annak, hogy a potenciális vásárlókat a Twittert-oldalt kezelő marketinges lekezeli, és "agyalágyultnak" nevezi.