A StarCraft II-t elkerülte a WarCraft III-ban látott tapasztalatipont-rendszer -- legalábbis eddig. Most viszont a Blizzard bejelentette, hogy a Heart of the Swarmban a játékosok már XP-t gyűjtenek majd, legalábbis custom game és matchmaking alatt.
Nemcsak az adott egységek és épületek fejlődnek, de a választott faj is, és egy húszlépcsős fejlődési létrán lehet végignyergelni "epikus" jutalmakat szerezve ezáltal.
Azok, akik részt vesznek a zárt bétateszten, már a következő javítás során kipróbálhatják az új rendszert, a többi földi halandó viszont kénytelen lesz kivárni a játék premierjét, mely valószínűleg 2013-ban lesz esedékes.
Nemcsak az adott egységek és épületek fejlődnek, de a választott faj is, és egy húszlépcsős fejlődési létrán lehet végignyergelni "epikus" jutalmakat szerezve ezáltal.
Azok, akik részt vesznek a zárt bétateszten, már a következő javítás során kipróbálhatják az új rendszert, a többi földi halandó viszont kénytelen lesz kivárni a játék premierjét, mely valószínűleg 2013-ban lesz esedékes.
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/6309441/Heart_of_the_Swarm_Preview_Leveling-25_10_2012
És itt a magyar nyelvű cikk:
http://nolifets3server.no-ip.org/news.php?readmore=102#comments
Amúgy olyan kéne, hogy kiválasztunk egy egységet, és azzal át lehessen rakni a játékot Diablo-módba.
A C&C-kben elfért a szintlépés, de ott jóval lassabb lefolyású csaták voltak mint a starcraftban, volt lehetőség kivonni az egységeket a frontról.
A faj pedig fejlődött már az előző részben is, csak nem xp-t kellett gyűjteni hanem tereptárgyakat.